افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

دستگیری ۴۰۹ متهم با اجرای سیزدهمین مرحله طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری

  • کد خبر : 11498
  • 16 تیر 1401 - 10:19
دستگیری ۴۰۹ متهم با اجرای سیزدهمین مرحله طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اجرای سیزدهمین مرحله طرح رعد در شهرستان ری و دستگیری ۴۰۹ متهم اظهار داشت: در این طرح ۳۸ باند سرقت منهدم و ۲۴۳ سارق دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان عصر چهارشنبه با اشاره به اینکه با اجرای سیزدهمین طرح رعد ۴۷ فروشنده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۶۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: از دیگر دستاوردهای این طرح کشف ۵ قبضه سلاح گرم و ۱۱۶ قبضه سلاح سرد و کشف بیش از یک هزار لیتر مشروبات الکلی و دستگیری ۱۲ نفر فروشنده مشروبات الکلی می توان اشاره کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۰ خودرو و موتور سیکلت مسروقه کشف و بیش از ۹۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

جلیلیان با اعلام اینکه در این شهرستان شاهد کاهش ۵ درصدی سرقت افزایش ۴۰ درصدی دستگیری ها و همچنین افزایش ۷ درصدی کشفیات هستیم، گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۲۷۹ پرونده غیرامنیتی به مراکز مشاوره ارجاع و مصالحه داده شد.

وی خاطرنشان کرد: سرقت های به عنف از ابتدای سال جاری ۱۳درصد کاهش داشته و وضعیت کشف و دستگیری در حوزه سرقت از ابتدای تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹درصد افزایش کشف و ۵۹درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=11498

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.