افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
امیر واحدی:

نیروی هوایی ارتش آماده‌تر از هر زمان دیگری است

  • کد خبر : 15056
  • 02 مهر 1401 - 14:40
نیروی هوایی ارتش آماده‌تر از هر زمان دیگری است
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تاکید می‌کنم که نیروی هوایی سرپاتر، آماده‌تر و سرحال‌تر از هر زمان دیگر است تا اوامر فرمانده معظم کل قوا را اجرا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در افتتاح نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: در هیچ مقطع زمانی از حیات نیروی هوایی ارتش به وضع موجود قناعت نکردیم و نخواهیم کرد. ما باید با پیشرفت‌های روز دنیا همگام باشیم که تاکنون هم همینطور بوده است.

وی افزود: می‌بینیم تمام کشورهای جهان برای جنگ و دفاع خود اهمیت قائل هستند و ما هم باید رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنیم.

امیر واحدی تصریح کرد: با تاکید بر توان داخلی و اطاعت از فرمانده معظم کل قوا در بُعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و ملت شریف ایران بدانند که هر نوع تهدید را قاطعانه و با شدت تمام پاسخ می‌دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: تاکید می‌کنم که نیروی هوایی سرپاتر، آماده‌تر و سرحال‌تر از هر زمان دیگر است تا اوامر فرمانده معظم کل قوا را اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همینطور پیشرفت خود را ادامه دهیم و همانطور که درباره هواپیماهای بدون سرنشین حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، در دیگر عرصه‌ها هم به همین شکل عمل کنیم.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15056

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.