افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024

رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات شمال شرق تهران/ کیفیت هوا در نیمه جنوبی استان کاهش می‌یابد

  • کد خبر : 15372
  • 10 مهر 1401 - 13:06
رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات شمال شرق تهران/ کیفیت هوا در نیمه جنوبی استان کاهش می‌یابد
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: طی ساعات بعدازظهر امروز در نیمه شمالی استان به ویژه ارتفاعات شمال شرق، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و در نیمه جنوبی استان وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، مازیار غلامی سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دمای هوا در استان تهران طی دو روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در ساعات بعدازظهر امروز دهم مهرماه در ارتفاعات شمال شرق استان، افزایش ابر و وزش باد در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

وی گفت: در نیمه جنوبی استان نیز وزش باد گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد همراه با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران افزود: از فردا دوشنبه تا اواخر هفته جاری، جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما و در ساعات و مناطق پرتردد شهری غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

غلامی با بیان اینکه آسمان تهران برای امروز نیمه‌ابری با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است، گفت: برای فردا دوشنبه نیز آسمانی صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15372

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.