افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کودک در سرای محله اسلام آباد جاده نظامی

  • کد خبر : 15711
  • 17 مهر 1401 - 14:43
برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کودک در سرای محله اسلام آباد جاده نظامی
همزمان با روز جهانی کودک، با حضور کارشناسان شبکه بهداشت ری و مرکز خدمات جامع سلامت، دهیار و اعضای شورای اسلامی، مسئولین سرای محله اسلام آباد جاده نظامی، مراسم جشن و گرامی داشت روز جهانی و هفته ملی کودک در سرای محله برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، همزمان با روز جهانی کودک، با حضور دکتر مریم اثنی عشری مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت شبکه بهداشت ری، دکتر مریم عباسی سرپرست، مریم شهیدی مطلق، کارشناس تغذیه، دکتر بهار دادخواه دندانپزشک، نفیسه جهان تیغ ماما و مراقب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت، محمد صالح آبادی دهیار، وحید شکیبایی رئیس و جمعی اعضای شورای اسلامی، سیّده بهار رضوی مسئول روابط عمومی روستای اسلام آباد نظامی، حجت صادقی مدیر و سیده آذر محمودی مدیر داخلی سرای محله و جمعی از کودکان و مادران اسلام آباد نظامی، مراسم جشن و گرامی داشت روز جهانی و هفته ملی کودک در سرای محله برگزار شد.

در ابتدا مریم شهیدی مطلق کارشناس ارشد تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت اسلام آباد نظامی به مناسبت همزمانی هفته غذا و تخم مرغ با روز جهانی کودک، آموزش تغذیه سالم ویژه مادران دارای کودک زیر ۵ سال را برگزار و با اشاره به گروه های غذایی مورد نیاز، سهم های غذایی، رعایت تنوع و تعادل در مصرف روزانه، بر مصرف ۱ عدد تخم مرغ در روز و … تاکید کرد. در ادامه مسابقه نقاشی در همین زمینه برای کودکان برگزار و هدایایی به آنها اعطا شد.

نفیسه جهان تیغ ماما و مراقب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت اسلام آباد نظامی، سوانح و حوادث در کودکان و روشهای پیشگیری از آن را به مادران حاضر آموزش داد.
در ادامه دکتر بهار دادخواه دندانپزشک مرکز نیز در خصوص اهمیت حفظ بهداشت و دهان و دندان و طریقه صحیح مسواک زدن در کودکان را به مادران آموزش داد. همچنین دندانهای کودکان معاینه و موارد نیازمند ارجاع برای دریافت خدمات به مرکز خدمات جامع سلامت ارجاع شدند.
در پایان رسانه های آموزشی در قالب سی دی، کتابچه و معرفی کانال سفیران سلامت در اختیار مادران قرار داده شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15711

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.