افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024
در انتظار برنامه‌های شمسایی؛

برگزاری تورنمنت کاسپین در ابهام/ تیم ملی فوتسال تا ۱۴۰۲ تعطیل شد؟

  • کد خبر : 15795
  • 19 مهر 1401 - 10:49
برگزاری تورنمنت کاسپین در ابهام/ تیم ملی فوتسال تا ۱۴۰۲ تعطیل شد؟
در صورت عدم برگزاری تورنمنت فوتسال کاسپین، تیم ملی فوتسال ایران احتمالا تا سال ۱۴۰۲ در تعطیلات به سر خواهد برد و فاصله زیادی تا شروع اردوی بعدی ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، تیم ملی فوتسال ایران در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسید. ایران که در تمام مسابقات این مرحله به پیروزی رسیده بود، در فینال برابر ژاپن تن به شکست داد تا بعد از دو دوره، این بار جام قهرمانی را به سامورایی‌ها بدهد.

تیم ایران با هدایت وحید شمسایی چهره جدیدی نسبت به سال‌های گذشته به خود گرفته بود و صرف‌نظر از شرایط سنی، حدود ۱۰ بازیکن جدید برای نخستین بار حضور در این سطح از مسابقات را تجربه می‌کردند.

به نظر می‌رسد نفرات فعلی ایران، شاکله اصلی تیم ملی را در سال‌های آینده و به ویژه در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا تشکیل بدهند.

برگزاری تورنمنت کاسپین در ابهام/ تیم ملی فوتسال تا ۱۴۰۲ تعطیل شد؟

بازیکنان ایران روز یکشنبه از کویت محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به ایران بازگشتند تا مجدداً مسابقات لیگ برتر از سر گرفته بشود. مسلم اولادقباد و حسین طیبی دو لژیونر ایران هم برای پیوستن به تمرینات تیم پالما، راهی اسپانیا شدند.

با اتمام مسابقات قهرمانی آسیا، به نظر می‌رسد تیم ملی تا پایان سال برنامه خاص دیگری نخواهد داشت و احتمالاً اردو و بازی تدارکاتی خاصی پیش بینی نشده باشد.

ایران در سال‌های گذشته در تورنمنتی چند جانبه با حضور قزاقستان، آذربایجان، روسیه و… با نام کاسپین شرکت می‌کرد که این تورنمنت معمولاً اواخر پاییز برگزار می‌شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت طی دو سال اخیر لغو شد و بعید به نظر می‌رسد با شرایط فعلی روسیه و حمله نظامی این کشور به اوکراین، امکان برگزاری مجدد آن در سال جاری فراهم بشود.

در هر صورت اگر بازی تدارکاتی خاص و یا تورنمنت کاسپین برای تیم ملی در نظر گرفته نشده باشد، تیم وحید شمسایی از سال ۱۴۰۲ مجدداً کار آماده سازی خود را استارت خواهد زد؛ یعنی ۶ ماه بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا!

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15795

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.