افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

عدم تمایل برخی فرنگی‌کاران مطرح برای حضور در لیگ برتر

  • کد خبر : 15852
  • 21 مهر 1401 - 11:55
عدم تمایل برخی فرنگی‌کاران مطرح برای حضور در لیگ برتر
پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی در حالی بعد از جام جهانی آغاز می‌شود که گویا برخی فرنگی‌کاران عنوان‌دار بنا به دلایلی قید لیگ را زده اند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی، لیگ برتر کشتی فرنگی قرار است بعد از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان برگزار شود. هر چند گفته شده لیگ برتر کشتی فرنگی امسال با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود اما تا به امروز برخی از ستارگان این عرصه با هیچکدام از تیم‌ها قرارداد نبستند و انگار قید لیگ را زده اند.

گویا دلیل اصلی عدم تمایل برخی از فرنگی کاران عنوان دار کشورمان برای حضور در لیگ برتر امسال، رقم ناچیز قرارداد آنها در مقایسه با قراردادهای لیگ برتر کشتی آزاد است. تفاوتی که باعث شده فرنگی کارانی مثل برادران گرایی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده ترجیح دهند به جای حضور در لیگ برتر با رقم‌های ناچیز به تمرین برای رویدادهای مهم و بین المللی آتی و امور شخصی بپردازند.

داستان قراردادها با ارقام ناچیز در لیگ برتر کشتی فرنگی نسبت به کشتی آزاد سالهاست که ادامه دارد و این موضوع حتی در دوران طلایی و اوج کشتی فرنگی با وجود کسب مدال‌های متعدد جهانی و المپیک هم وجود داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی امسال قرار است با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، سازین سعید اندیمشک، شهرداری مسجد سلیمان و فولاد مبارکه سپاهان باید در گروه الف و تیم‌های سیناصنعت ایذه، رعد پدافند ارتش، فولاد خوزستان و مقاومت البرز هم در گروه ب برگزار شود.

همچنین با توجه به برگزاری جلسه مسئولان سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی و در پیش بودن جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ آذربایجان (۱۴ و ۱۵ آبان ماه) و اعزام برخی کشتی‌گیران ملی پوش طرف قرارداد با باشگاه‌ها به این مسابقات، مقرر شد لیگ برتر امسال بعد از جام جهانی آغاز شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15852

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.