افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
استاندار تهران:

دشمن در اغتشاشات اخیر کُند شدن تحقق دولت اسلامی را دنبال می کند

  • کد خبر : 16022
  • 25 مهر 1401 - 13:13
دشمن در اغتشاشات اخیر کُند شدن تحقق دولت اسلامی را دنبال می کند
استاندار تهران با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی و اداری باید برای رسیدن به تمدن اسلامی گام بردارند، گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر کُند شدن تحقق دولت اسلامی را دنبال می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، محسن منصوری عصر یکشنبه در جشنواره شهید رجایی که با موضوع تقدیر از دستگاه‌های برتر استانی برگزار شد اظهار داشت: وقتی نام شهیدان رجایی و با هنر می‌آید به این معنا است که فرهنگ و آداب و رفتار مدیریتی در کشور را به عنوان یک شاخص در نظر می‌گیریم و هر کس به این شاخص‌ها نزدیک شود به عنوان یک مدیر موفق شناخته خواهد شد.

منصوری با بیان اینکه گاهی شاخص‌های حرفه‌ای در حوزه‌های اداری و اجرایی ما را در یک مسیر باطلی می‌اندازد گفت: دستگاه‌های اجرایی و اداری باید در مختصات انقلاب اسلامی برای رسیدن به تمدن اسلامی که توسط رهبر ارائه شده است گام بردارند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه پنج گام توسط مقام معظم رهبری برای رسیدن به تمدن اسلامی بیان شده است افزود: گام اول وقوع انقلاب اسلامی بود که محقق شد، قدم دوم نظام اسلامی بود که با لطف خدا این نظام مستقر شد، قدم سوم هم در این مرحله قرار دارد که دولت اسلامی را محقق کنیم تا بتوانیم به سوی گام چهارم یعنی جامعه اسلامی پیش برویم و سپس تمدن نوین اسلامی که هدف نهایی می‌باشد محقق شود.

وی عنوان داشت: دعوایی که امروز در دنیا وجود دارد بر سر ایجاد دولت اسلامی است و دشمن با ایجاد اغتشاشات اخیر تمام تلاش خود را به کار بسته تا تحقق کامل دولت اسلامی را کُند نماید در این زمینه باید تمام شاخص‌ها تبیین شوند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16022

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.