افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

امکان ورود به عرصه کودک با رابطه صفر است/ چند طرح در شبکه «امید»

  • کد خبر : 16126
  • 27 مهر 1401 - 11:05
امکان ورود به عرصه کودک با رابطه صفر است/ چند طرح در شبکه «امید»
یک مجری شبکه امید با اشاره به سختی کار در حوزه کودک و نوجوان بیان کرد که ورود به این حوزه با رابطه تقریبا صفر است.

هومن ستوده مجری شبکه امید درباره ادامه برنامه «خانواده امید» بیان کرد: این برنامه در چهار فصل روی آنتن شبکه امید رفت و چندی پیش تمام شد و فعلاً درباره چند طرح صحبت می‌کنیم که هنوز هیچ‌یک قطعی نشده است.

وی در ادامه درباره نگاه به اجرای برنامه‌های کودک اظهار کرد: یک بخش از این نگاه به مردم تعلق دارد که اتفاقاً خیلی مجری‌های کودک را دوست دارند و حتی اگر یک مجری بزرگسال یا کودک بیرون بروند اقبال مردم به مجری‌های کودک را بیشتر می‌بینید. هنوز هم وقتی ما خانم گیتی خامنه یا دیگر مجریانی را که در زمان کودکی ما برنامه اجرا می‌کردند می‌بینیم همه آن خاطره‌ها برایمان زنده می‌شود.

مجری برنامه «خانواده امید» با اشاره به نگاه جدی به فعلان حوزه کودک عنوان کرد: باید ساز و کاری وجود داشته باشد که در میان این شبکه‌های متعدد و گسترده که هم شبکه امید و کودک را داریم و هم در شبکه‌های دیگر برنامه سازی کودک انجام می‌گیرد این توجه و تمرکز روی آثار کودک چارچوب داشته باشد.

وی اضافه کرد: ما به‌عنوان تهیه‌کننده، برنامه ساز و مدیر تصمیم‌گیر برای کودک، روی حتی کودکی که در سیستان و بلوچستان زندگی می‌کند موثر هستیم روی کودکی که شاید حتی تا آخر عمر هم او را نبینیم. نگاه باید درست باشد و فکر نکنیم کسی که کار کودک انجام می‌دهد فرد سطح پایینی است و به این دلیل که نویسندگی یا کارگردانی یا اجرای کار بزرگسال بلد نیست در حوزه کودک فعالیت می‌کند.

این مجری با اشاره به بودجه کمتر برای کارهای کودک و نوجوان تصریح کرد: برآورد برنامه‌ای که برای کودک تولید می‌شود از برآورد برنامه بزرگسال کمتر است و این نگاه باید اصلاح شود. باید بدانیم اتفاقاً کار کودک خیلی حساس‌تر و مهم‌تر از یک برنامه یا سریال یا هر اثری در حوزه بزرگسال است چون کودک هرچه به او بگویید می‌پذیرد اما بزرگسال اگر حرف غلطی هم به او بیان کنید به راحتی نمی‌پذیرد.

وی در پایان درباره اینکه چقدر ورود برنامه ساز، مجری یا هنرمند به حوزه کودک راحت‌تر از بزرگسال است، بیان کرد: یک رویکرد خوب این است که هرکسی نمی‌تواند وارد تلویزیون شود باید تخصص یا ایده و خلاقیتی و مهارتی داشته باشد. حداقل برای کار کودک اینگونه نبوده است و برای ورود به عرصه کودک اینکه کسی با رابطه وارد شده باشد نزدیک به صفر است. اگر هم با رابطه و پارتی وارد شده باشید پس زده می‌شوید و نمی‌توانید ادامه دهید.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16126

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.