افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

دستگیری ۲ شرور و کشف سوخت قاچاق در شهرستان ری

  • کد خبر : 16156
  • 27 مهر 1401 - 11:29
دستگیری ۲ شرور و کشف سوخت قاچاق در شهرستان ری
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ شرور در عملیات ماموران این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری حسن‌آباد فشافویه این شهرستان ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۲۴ عدد فشنگ کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری شدید و عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت توسط ۲ نفر در محدوده حسن آباد، بلافاصله ماموران به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: هر ۲ متهم که قبل از رسیدگی پلیس از محل متواری شده بودند و از این رو تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان با اعلام اینکه، امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود با قدرت برابر قانون برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ جلیلیان در خبری دیگر گفت: ماموران در رصدهای اطلاعاتی متوجه شدند که مقدار فراوانی سوخت و فرآورده های نفتی در انبار متروکه ای در محدوده حسن آباد در داخل تعدادی تانکر های بزرگ جمع آوری شده و به صورت خارج از شبکه، توزیع می شود.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی محل دقیق انبار شناسایی و مشخص شد که فردی این محل را به انبار دپو فرآورده های نفتی تبدیل کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام شد، ادامه داد: روز گذشته ماموران کلانتری حسن آباد به محل اعزام و در بازدید انجام شده ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۲۴ عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ جلیلیان به دستگیری یک متهم اشاره کرد و افزود: با دستور قضائی انبار متروکه پلمب و کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را پنج میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان به معرفی متهم به مرجع قضائی اشاره کرد و از شهروندان درخواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16156

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.