گروه : باکس شهری، روستایی » تیتر یک
ساعت : 12:33
شناسه : 16205
تاریخ : 28 مهر 1401
نخستین جشنواره هنری ویژه معلولان در شهرستان ری برگزار می‌شود نخستین جشنواره هنری ویژه معلولان در شهرستان ری برگزار می‌شود سرپرست بهزیستی شهرستان از برگزاری نخستین جشنواره هنری ویژه معلولان با عنوان آوای مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: حمایت از هنرمندان معلول و دیده شدن توانایی های آنان از اهداف این جشنواره است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، داود خادم اظهار داشت: از گروه های هدف سازمان بهزیستی و مددجویان خبر داد. خادم اظهار داشت: توجه به جامعه توانخواهان و شناسایی استعدادهای آنان از مهمترین هدف برپایی این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش ادبیات، موسیقی و خوشنویسی برگزار می شود، افزود: طبق برنامه قرار است ابتدا در این جشنواره جامعه هدف از پنج سال تا ۷۰ سال در سامانه www.moeenjahed.ir ثبت نام و مدارک و مستندات خود را تا پایان آبان ماه سال جاری در این سامانه بارگذاری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دیماه اجرای صحنه ای را در خانه موسیقی دکتر جاهد خواهیم داشت و در بهمن ماه نیز آیین اختتامیه برگزار و از برگزیدگان قدردانی خواهد شد.

مسکن مددجویان یکی از دغدغه های اصلی بهزیستی

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان ری گفت: تلاش سازمان بهزیستی، فراهم آوردن شرایط مطلوب زندگی و ایجاد بستر مناسب برای بهتر زیستن مددجویان است.

مژگان لشگری مسکن مددجویان را یکی از دغدغه های اصلی بهزیستی شهرستان ری برشمرد و اظهار امیدواری کرد؛ بهزیستی در این زمینه بتواند خدمات خوبی به مددجویان ارائه کند.

جلسه بازآموزی دستورالعمل های مسکن خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول، معلولین عادی و نحوه هزینه کرد اعتبارات مربوطه با حضور معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان، کارشناسان ستادی و مراکز دولتی در سالن شهید سلیمانی بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

در این نشست کارشناس مسکن ضمن توضیح دستورالعمل ها به پرسش ها و ابهامات شرکت کنندگان حاضر در جلسه پاسخ دادند و در پایان مقرر شد، کارشناسان ضمن در اختیار نهادن آموزشهای مذکور به مددکاران مراکز دولتی و مثبت زندگی، تلاش خود را در برای ارائه هر چه بهتر و خدمات بیشتر به مددجویان جامعه هدف داشته باشند.

به گزارش ایرنا، از جمعیت یک میلیون نفری شهرستان ری حدود ۲۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.