گروه : باکس شهری، روستایی
ساعت : 10:03
شناسه : 16564
تاریخ : 04 آبان 1401
دیدار با خانواده شهیدان نجاری و رفیعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با حضور در منزل شهیدان نجاری و رفیعی، با خانواده معظم این شهدا دیدار و از صبر و مجاهدت آنها تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سید حسن صفوی به اتفاق همکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهیدان غلامحسین نجاری و روح اله رفیعی- از شهدای والامقام شهر ری- دیدار و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

صفوی در این دیدار، ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های ایشان در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل خون شهدا عنوان داشت و افزود: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

وی با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا، اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: امروز تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه ای ملی و همگانی است و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده های معظم شهداء و ایثارگران مایه افتخار است و ما از خداوند متعال استمداد می طلبیم که شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

در این دیدارهای صمیمانه، خانواده شهیدان نجاری و رفیعی نیز با ذکر خاطراتی از شهیدان گرانقدرشان، از حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهان تشکر قدردانی نمودند .

شهید غلامحسین نجاری 19 ساله، در سال 1366 در کربلای شلمچه و روح اله رفیعی 18 ساله و در سال 1364 در عملیات والفجر 8 به فیض عظمای شهادت نائل شدند و به همرزمان شهیدشان در خیمه گاه حضرت سیدالشهدا (ع) پیوستند.