افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024

آزادسازی ۶۵ هزار مترمربع زمین کشاورزی در ری

  • کد خبر : 967
  • 02 آذر 1400 - 10:30
آزادسازی ۶۵ هزار مترمربع زمین کشاورزی در ری
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری از تخریب ۴۴ فقره ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۶۵ هزار متر مربع از زمین‌های مرغوب کشاورزی در بخش خاوران این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، جبرئیل برادری اظهار داشت: این اقدامات در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و در روستای قاسم آباد بخش خاوران شهرستان ری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اداره جهاد کشاورزی نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود: تمامی این ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور قضایی تخریب شد.

برادری اضافه کرد: این ساخت و سازه برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود برخورد می شود.

وی ادامه داد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می کنند.

برادری از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

بخش خاوران با مرکزیت قیامدشت از توابع شهرستان ری در مسیر آزادراه امام رضا(ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.