افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024
بخشداری مرکزی ری میزبان هفته فرهنگی

اهتزاز پرچم “جشن بزرگ عزیز ری “در بخش مرکزی قبله تهران

  • کد خبر : 19518
  • 25 مهر 1402 - 22:58
اهتزاز پرچم “جشن بزرگ عزیز ری “در بخش مرکزی قبله تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری؛ در آستانه فرارسیدن میلادباسعادت حضرت عبدالعظیم «ع» جشن بزرگ عزیز ری از سوی بخشداری مرکزی ری و حضور دکتر باب الحوائجی ،معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایرمدیران ارشد شهرستان همراه با مشارکت دهیاری های تابعه بخش و حضور پرشور اهالی روستاهادر مجموعه ورزشی حسین اجاقی واقع در روستای تاریخی نسوز و هفت دستگاه برگزار شد.

حمید شریف ها؛ بخشدار بخش مرکزی شهرستان ری گفت: جشن بزرگ عزیز ری در راستای تحقق سیاست های اعضای محترم ستاد برگزاری هفته فرهنگی ری، مبنی بر اجرای 110 برنامه فرهنگی مذهبی در شهرها و روستاهای شهرستان ری برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری سلسله برنامه های پیش بینی شده هفته فرهنگی در روستاهای این بخش گفت:باتوجه به همجواری ری با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، همه ما وظیفه داریم در هر جایگاه و کسوتی که هستیم رسالت خود را برای گرامیداشت این ایام مبارک و معرفی شخصیت این عالم و محدث عالیقدر به نحو احسن ایفا کنیم و یکی دیگر از اهداف شاخص ما در مجموعه بخشداری مرکزی ری از اجرای برنامه های گرامیداشت هفته فرهنگی ری علاوه بر معرفی ظرفیت ها و جاذبه های ری، ایجاد نشاط و شادابی و امید در بین اهالی می باشد.
بخشدار مرکزی ری افزود: علاوه بر جشن عزیز ری، برنامه های متعددی نیز به طور جداگانه در دستورکار دهیاری های تابعه بخش قرار گرفته است که در طول این هفته مبارک به اجرا درمی آید.
شایان ذکر است؛ برگزاری آیین تجلیل از خانواده معزز شهداو اجرای ده ها ویژه برنامه فرهنگی فاخر همراه با پذیرایی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان از برنامه های پیش بینی شده در این مراسم بود./ پایان خبر

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=19518

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.