افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024
فرماندار ویژه ری:

فروشندگان ضایعات پلاستیک در آرادکوه جانمایی شدند

  • کد خبر : 16972
  • 14 آبان 1401 - 14:44
فروشندگان ضایعات پلاستیک در آرادکوه جانمایی شدند
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: برای انتقال فروشندگان ضایعات پلاستیک بخش کهریزک این شهرستان به سایت آرادکوه، جانمایی مناسبی انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون جانمایی محل برای انتقال ضایعات پلاستیک فروش ها انجام گرفته، نقشه های مورد نیاز طراحی شده و اقدامات لازم برای ایجاد زیر ساخت های مناسب به همین منظور در دست اجراست.

وی یادآورشد: مدیریت بازیافت شهرداری تهران در حال ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز تا در صورت انتقال ضایعات پلاستیک فروشی های بخش کهریزک، بار دیگر شاهد آلودگی محیط زیست و انتقال شیرابه ها نباشیم.

زمانی با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص انتشار گاز متان در سایت آراد کوه، از پیگیری این مساله با همکاری محیط زیست شهرستان خبر داد.

فرماندار ویژه ری: برای فروشندگان ضایعات پلاستیک در آرادکوه جانمایی مناسبی شده است

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه وضعیت دفع و انتقال زباله ها در سایت آرادکوه نسبت به ۱۰ سال قبل شرایط بهتری یافته است، گفت: از سوی دیگر در کار کاهش حجم زباله های تولیدی در شهر تهران، شهرداری پایتخت نیز فناوری های بسیاری را برای مدیریت این بخش در دست اجرا دارد.

وی از وعده علیرضا زاکانی شهردار تهران در خصوص کاهش حجم زباله به ۲۰ درصد میزان کنونی خبر داد و خاطرنشان کرد: جدای برنامه جدی شهرداری تهران برای انتقال سایت آرادکوه در بلند مدت، در کوتاه مدت نیز با تقویت سیستم های فعلی جمع آوری، دفع و امحای زباله از ابتدا تا سایت آرادکوه، تبعات این بخش را به حداقل رساند.

زمانی ادامه داد: شهرداری تهران اکنون بحث تفکیک زباله تر و خشک از مبدا را به صورت جدی دنبال می کند که می تواند از سویی در کاهش حجم زباله های انتقالی و از سوی دیگر در مدیریت شیرابه ها موثر باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تامین اعتبار را در سرعت بخشی به روند کنونی بهبود شرایط مدیریت پسماند موثر خواند و ادامه داد: شهرداری تهران برای مدیریت سایت آراد کوه به هیچ عنوان از خود سلب مسئولیت نکرده و به جد پیگیر جلب رضایت شهروندان در این زمینه است.

سایت آرادکوه محل دفع زباله های شهر تهران است که در بخش کهریزک شهرستان ری واقع شده و شهروندان این بخش و بخش حسن آباد فشافویه شهرستان از تبعات و بوی نامطبوع آن همواره ابراز گلایه مندی کرده اند.

شهرداری تهران از سال گذشته وعده اجرای سیستم ام آر اف را برای تفکیک زباله تر و خشک از مبدا داده بود که تاکنون و در عمل اجرا نشده است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16972

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.