افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024
نماینده وزارت راه شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار املاک کشور خبر داد

راه اندازی سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر

  • کد خبر : 19546
  • 30 بهمن 1402 - 15:14
راه اندازی سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری؛ علیرضا مهلی؛ نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار املاک ومستغلات کشور در بازدید میدانی و نظارتی که با همراهی محسنی توانا، رئیس اتحادیه مشاورین املاک و سایر اعضای تیم های نظارتی شهرستان ری از بنگاه های املاک این منطقه داشتند از راه اندازی سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد بین موجر و مستاجرین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری؛ علیرضا مهلی؛ نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات کشور در بازدید میدانی و نظارتی که با همراهی محسنی توانا، رئیس اتحادیه مشاورین املاک و سایر اعضای تیم های نظارتی شهرستان ری از بنگاه های املاک این منطقه داشتند از راه اندازی سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد بین موجر و مستاجرین خبر داد.

علیرضا مهلی؛ در گشت مشترک ساماندهی مشاورین املاک شهرستان ری گفت: نداشتن پروانه کسب، گرانفروشی در دریافت کمیسیون معامله و درج نکردن نرخنامه مصوب و عدم صدور کد رهگیری از مهمترین تخلف‌های مشاوران املاک محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد:  شهروندان باید توجه داشته باشند که تنها نصب یک تابلو مجوزی برای فعالیت نیست، شایسته است در مراجعه به بنگاههای املاک حتما از پروانه کسب واحد مطمئن شده و سپس براساس نرخنامه مصوب هر شهرستان اقدام به داد و ستد کنند تا حق و حقوقی از آنان ضایع نشود.

نماینده وزارت راه و شهرسازی درتکمیل خبر راه ندازی سامانه خودنویس گفت: سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد بین موجر و مستاجر راه اندازی شده است و  مردم در خودنویس  میتوانند به راحتی و رایگان قرارداد های خود را بدون مراجعه به بنگاه مشاورین املاک تنظیم و ثبت کنند و شاهد ها هم آن را امضا کنند.

شایان ذکر است در حین بازدیدهای میدانی سرزده از مشاورین املاک شهرستان ری؛ یکی از دفاتر بزرگ مشاورین املاک ری که تخلفات متعدد صاحب امتیاز آن محرز بود؛ با حضور قاضی تعزیرات حکومتی، اخطارهای لازم ارائه و تا زمان رفع تخلفات از فعالیت آن جلوگیری بعمل آمد./پایان خبر

 

 

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=19546

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.