افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 5 July , 2024

افتتاح پروژه‌های عمرانی قیامدشت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان تا پایان امسال

  • کد خبر : 12882
  • 10 مرداد 1401 - 14:55
افتتاح پروژه‌های عمرانی قیامدشت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان تا پایان امسال
شهردار قیامدشت ری اعلام کرد: چند طرح عمرانی و خدماتی در حال اجرا داریم که تا پایان امسال با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حسین ترکاشوند در جمع خبرنگاران گفت: تملک و احداث مخزن هزارمتر مکعبی و دیوار پیرامونی آن با هشت میلیارد تومان اعتبار، تملک و احداث هنرستان خیرساز ٣۷٠ نفره با اعتبار ٨٠ میلیارد تومان با مشارکت خیر مدرسه ساز، احداث بوستان۲۵ هزارمتر مربعی با ١٢ میلیارد تومان اعتبار در ضلع شرقی شهر، احداث سوله چندمنظوره ورزشی با ۲۲۰۰ متر مربع مساحت و احداث پروژه پایش تصویری با سوله ای به مساحت ۳۵۰ مترمربع و اعتباری در حدود٢٢ میلیارد تومان از جمله پروژه های حوزه مدیریت شهری تا پایان سال جاری است.

وی افزود: تاکنون طرح سرشماری و ممیزی بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی و تجاری در قیامدشت و حریم شهر به اتمام رسیده که با انجام این مهم، عدد قابل توجهی از پسماند و عوارض به درآمد سالیانه شهرداری و متعاقبا درآمدهای پایدار شهری افزوده خواهد شد.

ترکاشوند ادامه داد: غرس ١۵ هزار نهال در ضلع غربی شهر و افزایش سرانه فضای سبز از ۳ متر به ۲۰ متر از جمله اقدامات شهرداری قیامدشت در حوزه فضای سبز است.

هیچ ساخت و ساز غیرمجازی در ۵ سال اخیر نداشتیم

شهردار قیامدشت همچنین به جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این شهر اشاره کرد و گفت: در پنج سال گذشته هیچ ساختمانی بدون مجوز ساخته نشده است.

وی در بخش دیگر سخنانش از راه اندازی تور ویژه خبرنگاران برای بازدید از ظرفیت ها و توانمندی های قیامدشت خبر داد و گفت: بسیاری از واحد های تولیدی و صنعتی بنام و بزرگ از جمله صنایع کفش شیما، صنایع غذایی هانی، صنایع چوبی فرامید و… در حریم شهر قیامدشت واقع شده است که نقش مهمی در توسعه و رونق صنعت دارند.

ترکاشوند درباره بودجه سالانه این شهرداری قیامدشت هم گفت: بودجه شهرداری قیامدشت در چهار سال گذشته ۶۴ درصد در بخش عمرانی و ٣۶ درصد در بخش جاری هزینه شده است که نسبت به کل شهرداری ها بی سابقه است.

اولویت اصلی شورای شهر قیامدشت، توزیع عادلانه خدمات است
همچنین وحید خسرو آبادی رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت هم در جمع خبرنگاران اولویت اصلی شورا را توزیع عادلانه خدمات و پروژه های عمرانی در سطح شهر اعلام کرد و گفت: کاهش هزینه ها، جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی، فعال کردن کمیسیون های تخصصی شورا، پیگیری مصوبات شورای اسلامی و برگزاری جلسات متعدد با دستگاههای خدمات رسان درجهت رفع مشکلات مردم را بخشی از فعالیت های اعضای شورا در این مدت عنوان کرد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی قیامدشت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان تا پایان امسال

از سوی دیگر حسین سبحانی عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت و عضو شورای اسلامی شهرستان ری نیز در ادامه حرکت اصحاب رسانه را در راستای اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی و شهرستان باعث رشد و تعالی فرهنگ، افزایش آگاهی مردم و پیشرفت و توسعه بیشتر دانست و با اشاره به اقدامات خوب مدیریت شهری قیامدشت در افزایش سرانه ها افزود: امروز اگر نگاهی کلی به شهر قیامدشت داشته باشیم نمود عینی تلاشهای مدیریت شهری را در سطح شهر کاملا حس می کنیم و حضور چندین باره استاندار سابق و فعلی برای افتتاح پروژه ها در شهر قیامدشت نشان‌دهنده صحت این ادعا است که نتیجه آن بهرمندی مردم از پروژه های مختلف عمرانی است.

آیین تجلیل از تلاش خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهر قیامدشت و شهرستان ری به مناسبت روز خبرنگار در شهرداری این شهر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=12882

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.