افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024
همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح فاز یک بیمارستان ۹ دی در شهر ری

  • کد خبر : 4171
  • 19 بهمن 1400 - 9:02
افتتاح فاز یک بیمارستان ۹ دی در شهر ری
آیین افتتاحیه فاز یک بیمارستان ۹ دی از مجموعه درمانی شهید نبوی شهر ری همزمان با دهه فجر به همت سپاه سیدالشهدا استان تهران با حضور سردار عبداللهی معاون بهداشت و درمان کل سپاه، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا، فرماندار، شهردار و امام جمعه منطقه شهرری و دیگر مسئولین استانی در محل بیمارستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، آیین افتتاحیه فاز یک بیمارستان ۹ دی از مجموعه درمانی شهید نبوی شهر ری همزمان با دهه فجر به همت سپاه سیدالشهدا استان تهران با حضور سردار عبداللهی معاون بهداشت و درمان کل سپاه، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا، فرماندار، شهردار و امام جمعه منطقه شهرری و دیگر مسئولین استانی در محل بیمارستان برگزار شد.

سردار ذوالقدر در این مراسم اظهار داشت: با توسعه کلینیک شهید نبوی و انتقال آن به مکان جدید، فاز یک بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی ۹ دی با مساحت ۱ هکتار در پنج طبقه شروع به فعالیت کرد.

وی تصریح کرد: نظر به این که این نقطه از شهر و شهرک های اطراف مانند علایین، قلعه نو، فیروزآباد فاقد درمانگاه و بیمارستان بود، این مرکز در این محل آغاز بکار کرد تا علاوه بر نیروهای مسلح، با افتخار به عموم مردم خدمت رسانی کند، این مجموعه درمانی که پاسخگوی بیماران جنوب تهران و شهرهای اطراف است، روزانه بیش از ۵۰۰ مراجعه کننده دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا تشریح کرد: این مجموعه درمانی با دستور فرمانده کل سپاه، به همت جهادی مجموعه مهندسی و درمانی سپاه سیدالشهدا در کمتر از یک سال از نظر ساخت، تجهیزات و کادر پزشکی علیرغم وجود مشکلات عدیده و نوسانات ارزی، با بروزترین و با کیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات درمانی آماده و افتتاح شد و انشالله در سال ۱۴۰۱ به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

سردار عبداللهی معاون بهداشت ودرمان کل سپاه نیز ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه  درمانی خاطرنشان کرد: امروز شاهد افتتاح فاز اول بیمارستان ۹ دی بودیم در واقع همت جهادی فرمانده و مجموعه سپاه سیدالشهدا بود که این مجموعه با مدرن ترین تجهیزات در بخش های مختلف تخصصی در کمترین زمان آماده فعالیت شده است.

دکتر حسین زاده معاون بهداشت و درمان سپاه سیدالشهدا و مسئول بسیج جامعه پزشکی استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در خصوص افتتاحیه فاز اول بیمارستان ۹ دی شهر ری بیان داشت: با توجه به نیاز جنوب تهران به یک مرکز درمانی برای دسترسی بهتر عموم مردم، بویژه افراد کم برخوردار از شهرهای اطراف مانند فیروزآباد و قلعه، این مجموعه احداث شد.
همچنین دکتر محمد محمدی مدیر این مجموعه درمانی بیان کرد: فاز یک بیمارستان ۹ دی با مجهزترین و بروز ترین دستگاه ها که از بهترین برند های موجود در بازار هستند، همزمان با دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی تشریح کرد: ۱۸ تخصص و فوق تخصص در بخش های اورولوژی، زنان و زایمان، بینایی و شنوایی سنجی، جراحی عمومی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، اورژانس، پاراکلینیک، آزمایشگاه، داروخانه، دندانپزشکی و… تحت عنوان درمانگاه شهید نبوی که بیش از ۳۰ سال در منطقه دیلمان شهر ری در حال فعالیت بود، در این مرکز نیز در سطح و امکانات بیشتر فعال می باشد و در مراحل بالاتر بهره برداری، بخش های بستری و opg و…  راه اندازی خواهد شد.
مدیر بیمارستان ۹ دی خاطر نشان کرد: این مرکز ۱۲۸ تختخوابی، در پنج طبقه و مساحت یک هکتار وابسته به سپاه سیدالشهدا استان تهران بوده ولی طرف قرارداد با تمام بیمه های درمانی و آماده ارائه خدمات به عموم مردم می باشد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=4171

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.