افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

امام جمعه قیامدشت: سالگرد تشکیل بسیج، یادآور خاطرات دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است

  • کد خبر : 1188
  • 05 آذر 1400 - 22:53
امام جمعه قیامدشت: سالگرد تشکیل بسیج، یادآور خاطرات دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است
امام جمعه قیامدشت گفت: سالگرد تشکیل بسیج، یادآور خاطرات دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است که جان و مال خود را برای حفاظت از کیان نظام مقدس فدا کردند و امروز بسیج به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که در تمامی عرصه‌ها پیش‌قدم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری ، حجت الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه قیامدشت با اشاره با موضوع تنش آبی اظهار داشت: تنش آبی یک اَبَرچالش است که به‌نگاه و تحلیل چند وجهی نیاز دارد ولذا نمی‌توان با نگاه تک بُعدی به‌آن نگریست و آن را تحلیل کرد.

حجت الاسلام امیری مطرح کرد: مشکل کنونی فقط کمبود آب نیست بلکه کمبود و ضعف مدیریت بر آب است، یعنی با همین میزان بارش بابرنامه‌های بلند مدت و میان مدت می‌توان ازشدت تنش آبی کاست.

وی افزود: مثلا می‌توان با سیستم آبیاری قطره‌ای و پرهیز از روش‌های کهنه غرقابی و کانال‌کشی و زهکشی‌های کم‌هزینه‌تر از منابع آبی موجود بابهره‌وری بیشتر استفاده کرد.

خطیب جمعه قیامدشت بیان داشت: مشکل کم‌آبی یک موضوع ملی است و نبایدصرفا بانگاه منطقه‌ای و استانی بدان نگریست؛ موضوع ملی‌، نگاه ملی، عزم ملی و تقسیم کار ملی را می‌طلبد.

امام جمعه قیامدشت ضمن تبریک هفته بسیج گفت: سالگرد تشکیل بسیج، یادآور خاطرات دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است که جان و مال خود را برای حفاظت از کیان نظام مقدس فدا کردند و امروز بسیج به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که در تمامی عرصه‌ها پیش‌قدم است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج و تفکر بسیجی موجب پایندگی انقلاب شد و در طول بیش از ۴۰ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی این انقلاب را از گردنه‌های خطرناک و توطئه‌های دشمنان نجات داد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1188

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.