افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024

بسیجیان ادارات و وزارتخانه های استان تهران با آرمانهای امام راحل در هفته دولت تجدید میثاق کردند

  • کد خبر : 13371
  • 02 شهریور 1401 - 12:40
بسیجیان ادارات و وزارتخانه های استان تهران با آرمانهای امام راحل در هفته دولت تجدید میثاق کردند
شهرری- ایرنا- کارکنان و بسیجیان ادارات و وزارتخانه های استان تهران با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در هفته دولت تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، کارکنان و بسیجیان وزارتخانه‌ها و ادارات مستقر در استان تهران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

بسیجیان ادارات و وزارتخانه های استان تهران با آرمانهای امام راحل در هفته دولت تجدید میثاق کردند

در این مراسم تعدادی از بسیجیان ادارات حاضر بودند و با اهدای گل و قرائت زیارت نامه با آرمان‌های امام تجدید بیعت کردند.

کارمند انقلابی باید ارزشی, متواضع, متدین و با روحیه خدمت باشد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج وزارتخانه ها و ادارات تهران گفت: کارمند در تراز انقلاب باید دارای روحیه انقلابی, متواضع, متدین و در خدمت مردم باشد.

حجت الاسلام شاهانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق کارکنان و بسیجیان وزارتخانه ها و ادارات تهران بزرگ افزود: ما باید راه امام را محکم و استوار و انقلابی ادامه دهیم.

وی یادآورشد: تا مردان دولت و بسیج کارمندان در صحنه های گوناگون حضور دارند, ما برای آنکه منویات امام راحل در تراز کارمند انقلابی محقق شود به تلاش خود ادامه می دهیم.

حجت الاسلام شاهانی اظهار داشت: توصیه ما به دولتی ها این بوده که همواره ارزش های انقلاب را حفظ کنند و در مسیر معیارهای کارمند انقلابی قدم بردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج وزارتخانه و ادارات تهران بزرگ با اشاره به روی کار بودن دولت انقلابی گفت: اعلام می کنیم که بسیج کمک کار دولت هاست و حرکت جهادی بسیج امروز می درخشد.

وی به حضور گروه های جهادی در عرصه های مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: گروه های مختلف جهادی در خدمت مردم، دولت و دستگاه ها هستند و امام نیز چنین بسیجی را می خواستند.

وی اعلام کرد: دولتمردان نیز باید با بسیج همکاری داشته باشند و توقع داریم این تعاملات و همکاری ها بیشتر باشد.

سرهنگ پاسدار وحید تیموری فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه های استان تهران و تعدادی از مسئولان پایگاههای بسیج ادارات استان تهران در این مراسم حضور داشتند.

به مناسبت ترور شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهور وقت و شهید محمد جواد باهنر نخست وزیر فقید کشورمان توسط منافقان کور دل ،هفته نخست شهریور, هفته دولت نامگذاری شده است.

روز گذشته نیز رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان، تجدید میثاق کردند.

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»  و اعضای هیات دولت (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سپس با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و نیز گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام والای شهیدان نیز ادای احترام کردند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=13371

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.