افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024
حجت الاسلام سید علی شاهچراغی:

بسیج در کشور ما امروز به یک فرهنگ تبدیل شده و شعار آن نیز “ما می توانیم” است

  • کد خبر : 1171
  • 05 آذر 1400 - 22:32
بسیج در کشور ما امروز به یک فرهنگ تبدیل شده و شعار آن نیز “ما می توانیم” است
امام جمعه شهرری با بیان اینکه با تفکر بسیجی ملت ما شکست ناپذیر شده است، گفت: قدس شریف و فلسطین با همین تفکر به زودی آزاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرری افزود: بسیج در کشور ما امروز به یک فرهنگ تبدیل شده و شعار آن نیز “ما می توانیم” است که در عرصه های نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خودش را نشان داده است.

وی بسیج را شجره طیبه، گل همیشه بهار و مایه دلگرمی کشور خواند و اظهار داشت: با فرهنگ بسیجی در برابر ابرقدرت های جهان ایستاده ایم و تازمانی که این فرهنگ در کشور ما حاکم باشد دشمنان کاری از پیش نخواهند برد و توطئه هایشان خنثی خواهد شد.

خطیب جمعه شهرری با بیان اینکه همه ملت ایران بالقوه بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: بسیج سرمایه عظیم و تمام نشدنی برای جمهوری اسلامی است و ملت ایران خدمات، رنج ها، شهدا و ایثار بسیجیان را در دوران هشت سال دفاع مقدس می شناسد.

امام جمعه شهرری با اشاره به آغاز مذاکرات هسته ای کشورمان تاکید کرد: تیم مذاکره کننده کشورما باید قاطعانه در این مذاکرات شرکت کرده و به طرف ها باج ندهد؛ اگر این مذاکرات با لغو تحریم ها همراه نباشد ملت ایران اجازه ادامه مذاکرات را نخواهد داد.

شاهچراغی اضافه کرد: آمریکا و همدستانش بدنبال وقت کشی در مذاکرات هستند، بنابراین مذاکرات نباید فرسایشی شود.

وی همچنین با اشاره موضوع حقوق های نجومی که به تازگی در کشور مطرح شده است، گفت: این موضوع مایه تاسف کشور و قطع ریشه آن از مطالبات اساسی مردم است که امید داریم رییس جمهوری با این مظاهر فساد برخورد قاطع کند.

خطیب جمعه شهرری انفجارهای افغانستان را محکوم کرد و یادآور شد: حاکمان این کشور باید در مقابل این فاجعه که به کشته شدن انسانهای بی گناه می انجامد، پاسخگو باشند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1171

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.