افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024
خطیب جمعه شهر ری :

خون شهدای حرم مطهر شاهچراغ بی جواب نمی ماند

  • کد خبر : 16632
  • 06 آبان 1401 - 15:17
خون شهدای حرم مطهر شاهچراغ بی جواب نمی ماند
خطیب جمعه شهر ری گفت : خون شهدای حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی علیه السلام قطعا بی جواب نمی ماند و توقع ما از قوه قضاییه ، نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد جدی و سریعتر با عوامل و منافقان و دشمنان اسلام است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر ری که با حضور جمع کثیری از نمازگزاران و عاشقان اهل بیت همراه بود ضمن گرامیداشت ایام ولادت سیدالکریم و آغاز برنامه های آستان مقدس به تبیین زندگانی آن حضرت و همراهی با امام هادی علیه السلام پرداخت و درباره اجر و ثواب زیارت سید الکریم سخنانی را ارائه کرد.

خطیب جمعه شهر ری با محکوم کردن اقدامات اغتشاشاگران و آشوبگران گفت : در میان اغتشاشگران دشمنان این مرز و بوم و همچنین سارقان اموال مردم شناسایی شده اند که مردم با حواسی جمع باید از این منافقان کوردل تبری بجویند .

شاهچراغی با اشاره به بیانیان رهبر معظم انقلاب در خصوص شهادت زائران حرم حضرت احمد ابن موسی علیه السلام تاکید کرد : همانطور که معظم له فرمودند پایان این ماجرا با پیروزی ایرانیان مومن و مسلمان و وطن پرست همراه خواهد بود .

خطیب جمعه شهر ری ادامه داد : در راس تمام فتنه ها آمریکا و اسرائیل و حکومت خائن  آل سعود قرار دارند . این حادثه یک عاملی داشت وهابی و تکفیری و بطور مشخص شاهد هستیم این ایادی استکباری و دشمنان اسلام وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند .

این حوادث تلخ عوامل داخلی دارد

حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد : ولی باید گفت این حوادث تلخ عوامل داخلی دارد همان عواملی که زمینه و بستر اغتشاش را فراهم کردند تا آشوبگران به مردم ایران حمله کنند .توقع این است که با اقدام تروریستی این عوامل برخورد جدی صورت بگیرد.

شاهچراغی گفت : هنوز آشوبگران نیروهای انتظامی و بسیجیان را به شهادت  می رسانند . اگر چه امام خمینی فرمودند ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شوند . قطعا خون شهدا در مراحل انقلاب و بعد از آن هم همینطور خواهد بود و جوانان و مردم ما بیدارتر با فتنه ها مبارزه و مقابله خواهند کرد.

وی افزود : نماز گزاران شهر ری امروز بعد از نماز جمعه با مردم مسلمان و مومن کشور هتک حرمت به حرم شاهچراغ را در راهپیمایی محکوم خواهند کرد و خواستار برخورد قاطع با عوامل این واقعه هستیم .

روز ۱۳ آبان فریاد مرگ بر امریکای خود را به خارج از مرزها می رسانیم

شاهچراغی روز جمعه آینده روز ۱۳ آبان را هم روز مهمی خواند و گفت : قرار است راهپیمایی بزرگی با حضور آحادمردم در شهرستان ری همراه با مردم کشور انجام شود که در ان روز  هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا می زنیم . جمعه آینده کنار مردم کشورمان در روز ۱۳ آبان فریاد مرگ بر امریکای خود را به خارج از مرزها می رسانیم .

خطیب نماز جمعه شهر ری با بیان اینکه آمریکا بیش از ۷۰ سال است دست از دشمنی با ما بر نداشته تاکید کرد: در تمام گرفتاریهای ملت ، دست آمریکای خونخوار مشهود است . مزدوران آمریکا در جهان و منطقه جنایات داعش را رقم می زنند. خود امریکایی ها داعش را بوجود آوردند و در وزارت خارجه آمریکا همواره توطئه علیه ایران روسیه و چین و کره شمالی داشته اند و واشنگتن امسال برای مقابله با ملت ایران بودجه خود را دو برابر کرده است .

راهپیمایی در محکومیت آشوبگران و همراهی با خانواده شهدای حرم احمد ابن موسی

خطیب جمعه شهر ری : خون شهدای حرم مطهر شاهچراغ بی جواب نمی ماند

پس از پایان نماز ، راهپیمایی در محکومیت آشوبگران و همراهی با خانواده شهدای حرم احمد ابن موسی از حرم سید الکریم تا میدان اصلی شهر ری با حضور گسترده مردم مومن و متعهد و مسئولان شهرستان ری برگزار شد.

ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، وای اگر خامنه ای حکم جادم دهد ، الله اکبر خامنه ای رهبر ،مرگ بر آمریکا ، آل سعود ،اسراییل و منافق و شهادت زائران ، امنیت امنیت ، انزجار از آشوبگران از شعارهای مردم بود .

در پایان قطعنامه ای در محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ شیراز و اقدام آشوبگران طی چند روز گذشته با قرائت قطعنامه ای همراه با تایید و  الله اکبر مردم و شرکت کنندگان اعلام شد که برخورد جدی از سوی قوه قضائیه با آشوبگران اولویت خواستار مومنان ونماز گزاران شهر ری بود .

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16632
  • ارسال توسط :
  • منبع : مصلای امام علی(ع) آستان مقدس حضرت عبداعظیم حسنی

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.