افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 21 May , 2024

داوطلبان، کنشگرانی مسئول و متعهد از جنس خود مردم‌اند

  • کد خبر : 1727
  • 15 آذر 1400 - 9:45
داوطلبان، کنشگرانی مسئول و متعهد از جنس خود مردم‌اند
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پیامی ضمن تبریک روز جهانی داوطلب ، گفت: داوطلبان، کنشگرانی مسئول و متعهد از جنس خود مردم‌اند که ضمن برقراری ارتباط مناسب با سطوح مختلف جامعه، به عنوان یکی از شرکای دولت در پیشبرد مسائل اجتماعی عمل می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، دکتر وحید یامین پور در پیامی به مناسبت روز جهانی داوطلب اظهارداشت: ۱۴ آذرماه، روز جهانی داوطلب را به همه فعالانی که با اخلاص، دغدغه مندی و اراده پولادین در مسیر کاهش آلام بشری و زدودن رنج و محنت از جامعه مشغول فعالیت هستند تبریک می گویم.

وی گفت: داوطلبان و کنشگران اجتماعی که با عناوین سازمان های مردم نهاد، گروه های جهادی و خیریه ها تا عمق روستاها در حال خدمت رسانی هستند چشم و چراغ این کشور بوده و باور راسخ دارم پیشبرد برنامه های دولت بی همراهی و کمک آنها میسر نمی شود.

یامین پور افزود: هنگامی که آن‌ها برای انجام فعالیت داوطلبانه اعلام آمادگی می‌کنند، در واقع به پیشرفت و بهبود زندگی دیگران یاری می‌رسانند و بیش از هر انسان دیگری احساس تعلق به جامعه خود را نشان می دهند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: به طور ویژه قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های ۳۷۵۰ سازمان مردم نهاد جوانان در راستای آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و خدمت رسانی هستم.

وی خاطرنشان کرد: روز جهانی داوطلب را فرصتی می دانم برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات مستمر افرادی که با نگاه به ایران قوی، بدون هیچ چشم‌داشتی در کنار یکدیگر و با فعالیت‌های بشردوستانه به هم نوعان خود کمک می کنند تا رنج هایشان کاهش پیدا کند. ما در کنار شما و دوشادوش شما قرار داریم تا در مسیر توسعه کشور به مردم عزیزمان خدمت کنیم.

۱۴ آذرماه، روز جهانی داوطلب، از سوی سازمان ملل متحد با هدف توسعه اجتماعی- اقتصادی جوامع نامگذاری شده است.
سازمان ملل متحد هر ساله در تاریخ پنجم دسامبر مراسم و برنامه‌هایی را به مناسبت این روز بر پا می‌دارد.
این روز در پی تصویب قطعنامه‌ای در سال ۱۹۸۵ میلادی، تعیین شد و از آن پس هر ساله سازمان ملل متحد، دولت‌ها و سازمان‌های جامعه مدنی با همکاری داوطلبان در سراسر جهان این روز را گرامی می‌دارند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1727

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.