افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با سرپرست بهزیستی شهرستان ری

  • کد خبر : 16690
  • 07 آبان 1401 - 14:14
دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با سرپرست بهزیستی شهرستان ری
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با داود خادم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ری دیدار داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار از بهزیستی شهرستان ری از عملکرد این شهرستان به عنوان نهاد حمایتی در پوشش خدمات خالصانه تقدیر و تشکر کرد.

یزدانخواه در این دیدار گفت: با توجه به آشنایی دقیق از وضعیت معیشتی مددجویان و نیازهای پزشکی و توانبخشی آنها و ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌دیده‌ی اجتماعی و در راستای کمک به مددجویان بهزیستی، از هر کمکی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی دریغ نخواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: در صورت طرح پیشنهادی با عنوان ترمیم اعتبارات بهزیستی در مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را در راستای تصویب قوانین مذکور اعلام خواهیم کرد.

در ادامه سرپرست بهزیستی شهرستان ری گفت: جامعه هدف بهزیستی به عنوان اقشار عمدتاً آسیب‌دیده یا آسیب‌پذیر و از دهک پایین و کم‌درآمد جامعه، نیاز به توجه و عنایت ویژه دارند.

خادم ضمن تاکید بر تنوع کمی و کیفی خدمات در حوزه‌های پیشگیری، اجتماعی، توانبخشی و همچنین با اشاره به نیازهای مددجویان به مسکن، اشتغال و ازدواج، نمایندگان مردم در مجلس را به عنوان تسهیلگران اثرگذار در تصویب لوایح حمایتی برای جامعه هدف بهزیستی دانست و گفت: انتظار داریم به منظور بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مددجویان، متناسب با تعهدات سازمان بهزیستی، نسبت به تأیید و تصویب پیشنهادات مطروحه که عمدتاً تامین و تعهد اعتبارات مصوب بهزیستی‌ است نگاه ویژه ای شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16690

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.