افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
پلیس ری:

مراسم شب های مسلمیه در امنیت کامل برگزار شد

  • کد خبر : 11622
  • 18 تیر 1401 - 16:52
مراسم شب های مسلمیه در امنیت کامل برگزار شد
فرمانده انتظامی شهرستان ری از برگزاری مراسم شب های مسلمیه در آرامش و امنیت کامل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری روز شنبه از آحاد مردم برای همکاری با پلیس برای برگزاری آئین مسلمیه طی سه شب متوالی تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مراسم مسلمیه با حضور پرشور و گسترده مردم ری و استان تهران طی سه شب، در کمال امنیت و آرامش برگزار شد، گفت: برای برگزاری این مراسم فرماندهی انتظامی شهرستان ری تمهیدات ویژه‌ای را در حوزه امنیتی و ترافیکی با همکاری نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران و بسیج اتخاذ کرد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نتیجه تمامی این اقدامات، مراسم بدون کوچکترین مشکل امنیتی و انتظامی به پایان رسید.

مراسم مسلمیه قرار عاشقانه ای با قدمتی بیش از یکصد سال است که هیئت های عزاداری اصیل تهران و شهرری در کربلای ایران و قبله تهران یعنی حرم سیدالکریم(ع)، برپا می کنند.

امسال نیز آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، در روزهای پانزدهم، شانزدهم و هفدهم تیر ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء، میزبان مراسم سوگواری مسلمیه و میزبانی از هیئات مذهبی بود.

امسال البته به رسم یک قرن گذشته بعد دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی، عاشقان خاندان اهل بیت علیهم السلام در ایام شهادت مظلومانه حضرت مسلم بن عقیل(ع) سفیر امام حسین(ع)، دسته دسته وارد حرمی شدند که به فرموده امام هادی(ع) ثوابی معادل ثواب زیارت سیدالشهداء(ع) در آن نهفته است و با این گردهمایی، تعزیتی را به محضر امام زمان خود حضرت ولی عصر(عج) در بارگاه نورانی سفیر امام هادی (ع) در ایران اسلامی عرض کردند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=11622

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.