افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 3 July , 2024
با صدور بیانیه‌ای؛

نمایندگان اردنی خواستار آپارتاید خواندن رژیم صهیونیستی شدند

  • کد خبر : 4703
  • 25 بهمن 1400 - 11:00
نمایندگان اردنی خواستار آپارتاید خواندن رژیم صهیونیستی شدند
شماری از نمایندگان پارلمان اردن با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس این پارلمان خواستار آپارتاید خواندن رژیم صهیونیستی همسو با گزارش اخیر سازمان عفو بین‌الملل، شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، شماری از نمایندگان پارلمان اردن بیانیه مشترکی را علیه رژیم صهیونیستی و سلسله اقدامات خصمانه آن علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی صادر کردند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان اردنی در بیانیه خود خطاب به «عبدالکریم الدغمی» رئیس این پارلمان خواستار آپارتاید خواندن رژیم صهیونیستی همسو با گزارش اخیر سازمان عفو بین‌الملل شدند.

در بیانیه نمایندگان پارلمان اردن آمده است: با توجه به جنایات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین اعم از قتل و کشتار، کوچاندن اجباری، ادامه محاصره غزه و یهودی‌سازی قدس، خواستار آن هستیم که رژیم اشغالگر اسرائیل به عنوان رژیم آپارتاید معرفی شود؛ کما اینکه پیشتر سازمان عفو بین‌الملل چنین اقدامی را انجام داده است.

نمایندگان اردنی در بخش دیگری از بیانیه خود به سلسله جنایات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی اشاره کرده و خواستار پیگیری این جنایات توسط سازمان‌های حقوق بشری شدند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=4703

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.