افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024

ارزش زمین تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر ۳۰۸ میلیارد تومان کارشناسی شد

  • کد خبر : 14050
  • 14 شهریور 1401 - 11:39
ارزش زمین تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر ۳۰۸ میلیارد تومان کارشناسی شد
بر اساس ارزیابی و نظر سه کارشناس رسمی دادگستری ارزش زمین تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر ۳۰۸ میلیارد تومان کارشناسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، کانال رسمی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر اعلام کرد: ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ گزارش هیات کارشناسان رسمی دادگستری در مورد ارزش گذاری و ارزیابی زمین خریداری شده برای تعاونی مسکن در جاده انرژی به شماره پلاک های ۹۲/۹۸ و ۹۲/۹۹ به شرح ذیل منتشر شد.

در این گزارش که به امضای جوادصالحیار کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان، یوسف جاوید کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان و حمید فلاحی کارشناس رسمی دادگستری و وکیل رسیده است آمده: به همراه مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن شماره ۲ کارکنان شهرداری باقرشهر و دو نفر از کارمندان رسمی شهرداری باقرشهر به محل ملک مورد نظر رفتیم. این زمین ۶۳۸۵۰ مترمربع بدون دیوارکشی بود که ارزش گذاری آن در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ مبلغ ۲۲۳ میلیارد تومان ارزیابی شده و در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ این زمین ۳۰۸ میلیارد تومان ارزش دارد.

در این گزارش آمده است که بر اساس قانون شهرداری ها ۲۵ درصد این زمین صرف معابر و خیابان ها خواهد شد و بخشی دیگر سهم شهرداری باقرشهر است و حدود ۴۳.۷۵ درصد از متراژ کسر می شود.

 

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=14050

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.