افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

هیئتی‌ها و مسجدی‌ها باید به دولت در حل مشکلات کمک کنند

  • کد خبر : 1641
  • 13 آذر 1400 - 21:10
هیئتی‌ها و مسجدی‌ها باید به دولت در حل مشکلات کمک کنند
سردار حسن‌زاده با بیان اینکه حوزویان و مسجدی‌ها نقش مهمی در پیروزی و استقرار انقلاب دارند، گفت: هیئتی‌ها و مسجدی‌ها باید به دولت در حل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، یادواره شهدای مسجد خاتم الانبیا (ص) با حضور جمعی از روحانیون، علما، استادان و طلاب حوزه علمیه و بسیجیان جنوب شهر تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسین خلیلی تهرانی» در این مراسم با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در مسجد خاتم الانبیاء(ص) با محوریت علما و روحانیون گفت: تلاش می کنیم تا جوانان را با معارف دین آشنا کنیم.

استاد حوزه علمیه تهران با اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: قطعا علما مهم ترین نقش را در تربیت شهدا دارند.

سردار حسن زاده نیز در این آیین گفت: عرفا، عارفان و عابدان بیشتر در مسیر تعالی خود حرکت می کنند اما عالمان و روحانیون و حوزویان علاوه بر تلاش برای رشد و تعالی معنوی خود برای اعتلاس دیگران نیز تلاش می کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران خاطرنشان کرد: حوزویان و مسجدیان نقش مهمی در پیروزی انقلاب و استقرار و تداوم آن دارند، و امروز هم حوزویان و هیاتی ها و مسجدی ها هستند که انقلاب را حفظ می کنند.

وی تصریح کرد: حوزویان و هیاتی ها و مسجدی ها باید به دولت کمک کنند تا مشکلات کشور به ویژه در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برطرف شود.

در ادامه مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین خلیلی تهرانی و فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران از خانواده محترم شهدای مسجد خاتم الانبیاء(ص) (سنگی) تهران و خانواده های شهدای مدافعان حرم از جمله چند خانواده شهدای تیپ فاطمیون افغانستان تقدیر شد.

در ادامه مراسم نیز جمعی از مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداختند. همچنین کرسی تلاوت قرآن با اجرای استاد «سعید حسینی»، قاری بین المللی و ممتاز کشور در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

گفتنی است مسجد خاتم الانبیا (ص) در بزرگراه شهید محلاتی تهران قرار دارد و یکی از مساجد فعال تهران در عرصه های فرهنگی، تبلیغی و دینی است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1641

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.