افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024
امام جمعه قیامدشت:

گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات برای ملتهب کردن جامعه است

  • کد خبر : 2040
  • 20 آذر 1400 - 15:45
گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات برای ملتهب کردن جامعه است
امام جمعه قیامدشت گفت: گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات یک جنگ روانی و ادراکی برای ملتهب کردن جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری،  حجت الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه قیامدشت ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) بیان داشت: زینب کبری(س) یک نمونه‌ی برجسته تاریخ است که عظمت حضور یک زن را در یکی از مهمترین مسائل تاریخ نشان می‌دهد.

امام جمعه قیامدشت ادامه داد: اینکه گفته می‌شود در عاشورا خون بر شمشیر پیروز شد؛ عامل این پیروزی، حضرت زینب(س) بود والّا خون در کربلا تمام شد.

حجت الاسلام امیری مطرح کرد: اما آن چیزی که موجب شد این شکست نظامیِ ظاهری تبدیل به یک پیروزی قطعیِ دائمی شود، عبارت بود از منش زینب کبری و نقشی که حضرت زینب بر عهده گرفت.

خطیب جمعه قیامدشت ضمن اشاره به سفر بن زاید مشاور امنیت ملی امارات به ایران و دیدار با مقامات کشورمان بیان داشت: با هردلیل که به این اتفاق بنگریم یک نکته واضح است و آن قدرت غیرقابل انکار ایران و جبهه مقاومت است.

وی افزود: قدرتی که برآمده از اقتدار، روحیه انقلابی و حماسه‌سازی مدافعان وطن و رویکردهای جدید دستگاه سیاست خارجی ایران در مواجهه با جهان است.

حجت الاسلام امیری گفت: طبیعی است در این صحنه امارات نمی‌خواهد از فهرست کشورهای مورد توجه ایران حذف شود و دولت ایران و مسئولان ذیربط در توسعه و تقویت روابط با امارات ضمن استفاده از این فرصت پدید آمده، باید مراقبتهای لازم را داشته باشند.

خطیب جمعه قیامدشت اظهار داشت: گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات یک جنگ روانی و ادراکی برای ملتهب کردن جامعه است.

وی ادامه داد: بارها گفته‌ایم و شنیده‌ایم که تحریم‌ها نهایتا ۲۰ درصد در وضعیت اقتصادی ایران تأثیر دارد و اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد که یکی از مهمترین گام‌ها اصلاح ساختار بودجه مبتنی برشفافیت است.

حجت الاسلام امیری تاکید کرد: تدوین قانون برای اصلاح فضای کسب و کار که خوشبختانه توسط وزیر اقتصاد ابلاغ شده است، باید اجرایی شود.

وی افزود: همچنین اموال مازاد دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی باید به فروش برسد تا درآمد هنگفتی را برای دولت به ارمغان آورد.

خطیب جمعه قیامدشت در پایان خاطر نشان کرد: شفاف‌سازی میزان حقوق و مزایای دولتی برای بهینه‌سازی و شفاف‌سازی نظام پرداخت از دیگر نکات مهمی است که باید به مرحله‌ی اجرا برسد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=2040

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.