افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

۱۷ هزار دیدار در سامانه بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران ثبت شد

  • کد خبر : 19075
  • 21 آذر 1401 - 16:12
۱۷ هزار دیدار در سامانه بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران ثبت شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: بیش‌ از ۱۷ هزار دیدار در هشت ماه‌ نخست امسال با خانواده شهدا و ایثارگران در سامانه سجایای شهرستان‌های این استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، عباسعلی رضایی روز دوشنبه در نشست ساماندهی و هماهنگی اجرای طرح سپاس که با حضور روسای ادارات بنیاد شهرستان های تابعه برگزار شد، افزود: اجرای طرح سپاس در ۱۵شهرستان این استان با جدیت دنبال می‌شود و انطباق آن با برنامه عملیاتی به صورت هفتگی از طریق سامانه سجایا رصد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان اظهار کرد: در هشت ماهه‌ نخست امسال بیش‌از۱۷ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان‌های استان تهران انجام شد و با توجه به برنامه عملیاتی در موضوع طرح سپاس، شهرستان‌های استان تهران منطبق با برنامه پیش می‌رود.

۱۷ هزار دیدار در سامانه بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران ثبت شد

رضایی با بیان اینکه انجام دیدار با ایثارگران و ثبت در سامانه سجایا به‌صورت هفتگی رصد می‌شود یادآورشد: با توجه به اهمیت موضوع و نیز تاثیری که دیدارهای حضوری با ایثارگران دارد، اجرای طرح سپاس با حمایت و مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی به صورت مستمر دنبال شود و به روسای ادارات بنیاد در شهرستان‌ها نیز تاکید شد تا بر اجرای صحیح و مداوم طرح سپاس اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ارتباط ۲ سویه و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را سبب افزایش سطح رضایت‌مندی ایثارگران برشمرد و بر اجرای تعامل سازنده بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدا و جانبازان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های استان تهران بیش از ۳۲ هزار پرونده ایثارگری دارد و همچنین به بیش از ۱۲ هزار ایثارگر که پرونده ایثارگری آنان در سایر استان‌هاست ولی ساکن شهرستان‌های استان تهران هستند خدمت ارائه می کند و این حجم از پرونده ایثارگری نیازمند نگاه ویژه و حمایت سایر دستگاه‌ها در حمایت از برنامه‌های بنیاد است.

رضایی در پایان رویکرد تحول‌محور و مبتنی با نیاز روز ایثارگران را در ارائه خدمت و کسب رضایت‌مندی ایثارگران به‌عنوان یک اصل مهم دانست و بیان کرد: دانشگاه‌ها و مدارس ما از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه نشر ارزش‌های شهدا و جانبازان برخوردار است و اگر سیاست تبیین و نشر حماسه شهدا با باز تعریفی نو و مبتنی بر نیاز امروز نسل نوجوان و جوان کشور ارائه شود، مورد استقبال مخاطب قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش در این نشست روسای ادارات بنیاد شهرستان‌های استان تهران به بیان دیدگاه‌ها و چالش‌های موجود در راستای ارائه خدمت به ایثارگران را بیان کردند.

این دومین دور نشست عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با روسای ادارات بنیاد در یک‌ماهه گذشته است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=19075
  • ارسال توسط :
  • منبع : بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.