افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024
مدیرعامل شهرک صنعتی شمس آباد:

۳۰ خودروی آتش نشانی در حال اطفای حریق درشهرک صنعتی شمس آباد هستند/ مصدوم نداشتیم

  • کد خبر : 11844
  • 22 تیر 1401 - 14:34
۳۰ خودروی آتش نشانی در حال اطفای حریق درشهرک صنعتی شمس آباد هستند/ مصدوم نداشتیم
مدیرعامل شهرک صنعتی شمس آباد گفت: هم اکنون ۳۰ خودروی آتش نشانی از چندین شهر و ایستگاه، در حال خاموش سازی حریق کارخانه مبل سازی در این شهرک هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حسن کوه نشین روز چهارشنبه افزود: یک واحد تولیدی مبل از ساعت هشت صبح امروز دچار آتش سوزی شده و هنوز این آتش سوزی مهار نشده است.

وی یادآورشد: این واحد مبلمان سازی که ۶ دهنه سوله و ۱۸۰ کارگر دارد، انبوهی از مواد اولیه آتش زا، پلیمری و شیمیایی را در خود جای داده و همین مساله مهار آتش را سختی مواجه کرده است.

کوه نشین اظهار داشت: اکنون بیش از ۳۰ دستگاه خودروی آتش نشانی از خود شهرک صنعتی شمس آباد، تهران، شهرک های صنعتی نصیرآباد، پرند، رباط کریم، باقر شهر، کهریزک و دهیاری های اطراف هم اکنون در محوطه برای خاموش کردن آتش فعالیت می کنند.

مدیرعامل شهرک صنعتی شمس آباد با بیان اینکه کارگران به موقع از محوطه کارخانه خارج شده اند، گفت: تاکنون این آتش سوزی هیچ خسارت جانی به دنبال نداشت.

وی خاطرنشان کرد: ۲ ایستگاه آتش نشانی همراه با ۶ دستگاه خودرو و ۲ تانکر آب نیز به محل حادثه آمدند و هم اکنون عملیات مهار آتش سوزی با قوت ادامه دارد.

آتش سوزی در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس آباد مصدوم نداشته است

سخنگوی سازمان اورژانس در این باره گفته است : در حادثه آتش‌سوزی در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد ۵ سوله کاملاً دچار حریق شد.

وی افزود:حادثه تا این لحظه مصدومی نداشته است.

شهرک صنعتی شمس‌آباد در کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران – قم، در مجاورت شهر حسن‌آباد، در فاصله ۵کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=11844

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.