افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024

اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته حجاب در باقرشهر ری

  • کد خبر : 11712
  • 20 تیر 1401 - 11:28
اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته حجاب در باقرشهر ری
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر اعلام کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب ۴۰ عنوان برنامه از جمله تجلیل از بانوان محجبه ادارات خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سرهنگ دوم پاسدار حسن حیدری گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات مقام معظم رهبری و بحث عفاف و حجاب نیز از زیر شاخه های امر به معروف و نهی از منکر است؛ در واقع هفته عفاف و حجاب تلنگری برای توجه بیشتر به این مقوله حساس است.

وی با اشاره به تاکیدات قرآن بر مقوله عفاف و حجاب گفت: سپاه ناحیه روح الله (ره) ماموریت دارد در هفته عفاف و حجاب نسبت به برگزاری برنامه های اثرگذار در سطح بخش‌ها و حوزه هایی تحت پوشش اقدام کند تا شاهد نهادینه شدن عفاف و حجاب در جامعه باشیم.

سرهنگ حیدری در رابطه با اینکه دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی دائما در کشف حجاب و بی حجابی زنان و بویژه نسل جوان سرمایه گذاری می کنند، اظهار داشت: یکی‌ از ماموریت های مهم ما بصیرت افزایی است؛ در جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب تاکید فراوان بر آن داشتند، همایش ها و اغناسازی جوانانی که به سن تکلیف رسیدند را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی ادامه داد: اگر حجاب نزد دختران و پسران به باور قلبی برسد؛ قطعا تحت تاثیر تهاجم فرهنگی هیچ کشوری قرار نخواهیم گرفت چراکه رهبری بارها تاکید کردند که من به آینده خوشبین و به جوانان اعتماد دارم و سردار شهید قاسم سلیمانی نیز در رابطه با دختران بدحجاب گفتند که قطعا این عزیزان دختران ما هستند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر در رابطه با برنامه های هفته عفاف و حجاب بسیج این ناحیه گفت: امسال ۴۰ عنوان برنامه اعم از همایش پیاده روی خانوادگی، سرکشی به خانواده های مدافعان حرم، تقدیر از خانم های محجبه، دیدار با ائمه جمعه، عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از بانوان محجبه ادارات، تجلیل از کسبه عرضه کننده محصولات پوشاک با ویترین اسلامی توسط بسیج اصناف، مانور فرهنگی امر به معروف، تذکر لسانی بسیج اصناف و اتاق اصناف به کسبه ای که ویترین اسلامی ندارند، برگزاری نمایشگاه های اثرگذار در سطح محلات و نیز برنامه متنوعی را با همکاری ادارات، سازمان ها، ائمه جمعه، شهرداری ها و دهیاری ها در هفته عفاف و حجاب خواهیم داشت.

۱۸ تا ۲۴ تیر هفته گرامیداشت عفاف و حجاب است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=11712

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.