افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 3 July , 2024
فرماندار ری:

اطلاع رسانی به موقع از تخلفات و سودجویی ها با کمک رسانه ها امکان پذیر است

  • کد خبر : 12875
  • 10 مرداد 1401 - 14:49
اطلاع رسانی به موقع از تخلفات و سودجویی ها با کمک رسانه ها امکان پذیر است
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت:با مشارکت و تعامل رسانه ها می توان، اطلاع رسانی به موقع از تخلفات و برخی سودجویی ها را داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی روز دوشنبه در دیدار صمیمی با خبرنگاران مستقر در شهرستان ری ضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم با بیان اینکه از اطلاع رسانی درست، منصفانه و به موقع حمایت می کنم و فرمانداری در این زمینه پشتیبان اصحاب رسانه خواهد بود،افزود: باید در کنار اخبار مثبت، اخبار چالش برانگیز برای مقابله با برخی سودجویان نیز منتشر شود.

وی یادآورشد: در اطلاع رسانی و انتشار اخبار، باید رعایت انصاف مد نظر قرار گیرد، در این صورت اخبار منفی، چالش برانگیز و پر حاشیه هم قابل پیگیری و حمایت است.

زمانی اظهار داشت: در صورتی که رسانه ها پیگیر رفع مشکلات شهروندان این شهرستان و مقابله با نارسایی ها باشند، حمایت تمام و کمال فرمانداری را نیز خواهند داشت.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با مشارکت و تعامل رسانه ها می توان، اطلاع رسانی به موقع از تخلفات و برخی سودجویی ها داشت و مانع از فرصت طلبی عده ای شد.

در این نشست خبرنگاران خبرگزاری های جمهوری اسلامی (ایرنا)، مهر، فارس و تسنیم حضور داشتند و به بیان مطالبات و چالش های پیش روی فعالیت خود پرداختند.

این خبرنگاران مهمترین مطالبه خود را تامین امنیت برای پیگیری سوژه های خبری و افزایش تعامل فرمانداری با رسانه ها اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=12875

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.