افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024

اعضای باند چهار نفره سرقت خودروهای پژو پارس در شهرری دستگیر شدند

  • کد خبر : 1625
  • 13 آذر 1400 - 20:30
اعضای باند چهار نفره سرقت خودروهای پژو پارس در شهرری دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: اعضای باند چهار نفره سرقت و اوراق خودروهای پژو پارس در شهرری دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه به خبرنگاران گفت: اعضای این باند که همگی از اتباع خارجی بودند هنگام اوراق کردن خودروی مسروقه دستگیر و به ۶ فقره سرقت معترف شدند.

وی اظهار داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی باند سرقتی شدند که با سرقت خودروهای پژو پارس از محدوده شهرری آنها را در گلحصار اوراق می کردند و قطعات آن را به عنوان استوک می‌فروختند.

این مسئول افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پس از هماهنگی های قضایی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر از این باند سرقت را در مغازه مکانیکی شان هنگام اوراق کردن یک دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه دستگیر کردند.

جلیلیان با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی معترف شدند، خاطرنشان کرد: سارقان ضمن اقرار به ۶ فقره سرقت خودروی پژو پارس از محدوده شهرری، آخرین عضو این باند را هم معرفی کردند که پس از هماهنگی قضایی فرد مورد نظر نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هر چهار نفر متهم دستگیر شده از اتباع خارجی بودند، یادآور شد: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده، متهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

جلیلیان اضافه کرد: همچنین تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر در معیت پلیس های افتخاری در حال گشت زنی در محدوده خاورشهر یک نفر را با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال پرسه زنی مشاهده کرده و مشکوک شده و زمانی که قصد بررسی موضوع را داشتند موتور سوار با سرعت بالا اقدام به فرار کرد.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ پس از هماهنگی های لازم، مسیر فرار سوژه مورد نظر را توسط نیروهای کمکی مسدود کرد و موتور متوقف و راکب نیز طی یک عملیات ضربتی در حالی که موتور را رها کرده و قصد فرار به صورت پیاده را داشت دستگیر کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم یک عدد شاه کلید کشف شد، گفت: در استعلام گیری از شماره انتظامی موتورسیکلت مشخص شد، حدود سه ساعت پیش از محدوده کلانتری مسعودیه سرقت شده است و برهمین اساس متهم به همراه موتورسیکلت مسروقه جهت بررسی بیشتر به کلانتری خاورشهر منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه متهم دارای ۱۶ فقره سابقه سرقت بود، اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده متهم به بزه ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

جمع آوری ۷۵ نفر معتاد متجاهر در ری 

جلیلیان ادامه داد: در اجرای سلسله طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر، این طرح به صورت سراسری و همزمان در محدوده استحفاظی فرماندهی انتظامی شهرستان ری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز انجام شد، ۷۵ نفر از معتادان متجاهر از سطح معابر و پارک ها جمع آوری و جهت سیر مراحل درمانی تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و پنج بخش و ۶ شهر در جنوب تهران واقع شده است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1625

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.