افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024
حجت الاسلام جوکار در خصوص مبارزه با فساد در شهر قدس گفت؛

اقدام دستگاه قضا در مبارزه با فساد قابل تقدیر است/ تحقق عدالت خواهی از اهداف بلند بیانیه گام دوم انقلاب 

  • کد خبر : 683
  • 04 بهمن 1399 - 4:46
اقدام دستگاه قضا در مبارزه با فساد قابل تقدیر است/ تحقق عدالت خواهی از اهداف بلند بیانیه گام دوم انقلاب 
امام جمعه شهرستان گفت: اقدام دستگاه قضا در مبارزه با فسادقابل تقدیر است و باید افزود که تحقق عدالت خواهی از اهداف بلند بیانیه گام دوم انقلاب است
امام جمعه شهرستان قدس طی مصاحبه ای اختصاصی با اندیشمندان فردا درخصوص اقدامات اخیر نهاد های نظارتی و حضور دستگاه قضا در شهرستان قدس و برخورد با مفسدین اقتصادی گفت: در جهت مبارزه با فساد و عدالت خواهی و جلوگیری از حیف و میل و دخل و تصرف در بیت المال و جلوگیری از اشاعه فساد در جامعه، هر اقدامی از سوی دستگاه قضا قابل تقدیر است.
حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس افزود: ضمن استقبال از اقدام ارزشمند دستگاه های نظارتی و مقامات قضایی که تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را به دنبال دارد، امیدواریم در این امر مهم سرفراز و سربلند باشند.
وی با اشاره به اینکه اصل عدالت طلبی و مبارزه با فساد یکی از اصول انقلاب اسلامی، خصوصا در گام دوم انقلاب تلقی می شود، تصریح کرد: از گام های اساسی و اهداف بلند در بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند، مسئله مبارزه با فسادوگسترش عدالت طلبی است.
حجت الاسلام جوکار در ادامه همین مبحث اظهار داشت: بحمدالله دستگاه قضایی کشور در مسیر تحقق عدالت خواهی که همان تحقق اهداف گام دوم انقلاب محسوب می شود، قدم های محکمی برداشته است.
وی عنوان کرد: در هر جایی که احساس شود حقوقی از عامه مردم تضییع و بیت المال هدر می رود، در جهت مقابله با فساد در جامعه، هر قدمی که از سوی دستگاه های نظارتی و مقامات قضایی مبتنی بر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب  باشد، همراه خواهیم بود.
امام جمعه شهرستان قدس درپایان خاطر نشان کرد: امیدواریم دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی و دستگاه قضایی انشالله در این امر بسیار مهم و مقدس یعنی مبارزه با فساد و تحقق عدالت واقعی در جامعه موفق و موید باشند.
لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=683

برچسب ها

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.