افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خبر داد :

گروه سرود نغمه های بهشتی در پویش کشوری سرودآوا برای ناحیه و استان افتخار آفرید

  • کد خبر : 5267
  • 03 اسفند 1400 - 10:07
گروه سرود نغمه های بهشتی در پویش کشوری سرودآوا برای ناحیه و استان افتخار آفرید
محسن نوروزیان از افتخار آفرینی گروه سرود نغمه های بهشتی ، آموزشگاه شهید بهشتی (1) به مدیریت حسین میراخوری در پویش سراسری سرودآوا برای ناحیه یک شهرری و استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، محسن نوروزیان مدیر آموزش وپرورش ناحیه ضمن اعلام این خبر گفت : پویش سرود «سرودآوا» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و شبکه رادیویی «آوا» در ایام الله دهه فجر برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری ضمن تبریک به فرهنگیان ناحیه و تشکر از زحمات رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه، سعیده رزاقی کارشناس فرهنگی و هنری و مدیر آموزشگاه شهید بهشتی یک عنوان کرد:  پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه کشوری در روز ۲۲ بهمن، گروه های برتر  پویش  معرفی شد که گروه‌‍‌ سرود  ناحیه یک شهرری رتبه سوم را کسب نمود.

وی افزود : این پویش که با اهداف معرفی سرود‌های خوب به مخاطبین و بازسازی ذائقه شنوایی مردم، پرداختن به گروه‌های سرود دانش‌آموزی و مردمی و ایجاد شور و نشاط میان “جامعه سرودی” از 12 بهمن ماه آغاز شد و مربیان پرورشی، مربیان سرود مدارس، معلمان و دانش‌آموزان در سراسرکشور با موضوعات،ایران، ایران قوی، دهه فجرو شهدای انقلاب، به رقابت پرداختند  که گروه سرود آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با برتری توانست در این رقابت ها بدرخشد.

 

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=5267
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.