افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024

المپیاد ورزش روستایی استان تهران در ری برگزار می‌شود

  • کد خبر : 13455
  • 04 شهریور 1401 - 18:39
المپیاد ورزش روستایی استان تهران در ری برگزار می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از برگزاری المپیاد ورزش روستایی استان تهران در شهرستان ری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجربه موفق در برگزاری المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری موجب شد که با موافقت مدیرکل ورزش استان تهران، المپیاد ورزش روستایی استان تهران در آینده نزدیک در ری برگزار شود.

وی در مورد مشکلات مالی اداره ورزش و جوانان ری گفت: با تمهیدات صورت گرفته و صرفه جویی های انجام شده، تمامی بدهی های این اداره که حدود ۲ میلیارد تومان و مربوط به مدیریت قبلی بود، تسویه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: با توجه به تعطیلی ورزشگاه ها و کمبودهای مالی دوران کرونا، خوشبختانه حقوق پرسنل به وقت و موقع پرداخت و در همین زمان، سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار تجهیز و نوسازی شد.

یوسف زاده در ادامه بیان کرد: برنامه های ورزشی را از مرکز شهرستان به مناطق محروم بردیم؛ استعدادیابی کردیم و امروز در بخش قلعه نو افرادی مثل متین رضایی قهرمان تکواندو را داریم.

وی گفت: خانه کشتی دولت آباد پس از ۸ سال با تلاش های اداره ورزش و جوانان ری مهیا شد و امروز شاهد حضور و تمرین روزانه بیش از ۱۵۰۰ کشتی گیر در این سالن هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از نصب اسکوربورد برای دو مجموعه ورزشی شهرستان ری با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و بیان کرد: همچنین استخر طالقانی به عنوان پایگاه قهرمانی شنا انتخاب و چندین رکورد ملی در این شهرستان شکسته شد و این افتخاری برای ورزش ری بود.

یوسف زاده خاطرنشان کرد: اداره ۱۳ مجموعه ورزشی با قیمت نازل به مجموعه های خصوصی داده شده بود که ما قیمت ها را واقعی کردیم و درآمد آن به هیات های ورزشی اختصاص یافت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=13455

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.