افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024

انهدام باند قاچاق موادمخدر و دستگیری ۴ مالخر در ری

  • کد خبر : 17546
  • 24 آبان 1401 - 16:19
انهدام باند قاچاق موادمخدر و دستگیری ۴ مالخر در ری
انهدام باند هفت نفره توزیع و قاچاق موادمخدر و دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه از اخبار مهم امروز/سه شنبه/ فرماندهی انتظامی شهرستان ری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در محدوده این شهرستان، خبر داد.

وی در این باره گفت: تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری با اقدامات فنی، اطلاعاتی و ضربتی چهار دستگاه خودرو را توقیف و ۱۳۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گفته جلیلیان، اعضای این باند هفت نفره به پلیس مواد مخدر منتقل شدند و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

دستگیری ۴ مالخر و کشف اموال مسروقه در قیامدشت

سرهنگ جلیلیان در خبری دیگر هم اعلام کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۷۴ قیامدشت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه چهار مالخر شدند که این متهمان اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می کردند.

وی ادامه داد: با کسب مجوز لازم و هماهنگی های قضایی تیم عملیات کلانتری قیامدشت با حضور در محل و در یک عملیات پلیسی هر چهار مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

جلیلیان گفت: در بازدید از محل، اموال سرقتی اعم از چهار دستگاه کولر آبی، یک عدد پکیج آبگرمکن، ۸ عدد لاستیک خودرو و یک دستگاه برش مکانیکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری سارق لوازم خودروهای سنگین محدوده قیامدشت

همچنین سروان طرهانی سرپرست کلانتری قیامدشت از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای لوازم و محتویات خودروهای سنگین محدوده قیامدشت در حین سرقت خبر داد و گفت: در بازرسی از متهم سه عدد باطری خودرو سنگین کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات ضمن اقرار به بزه ارتکابی به چند فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و وی پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=17546

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.