افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024
فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد:

دستگیری موادفروشانی که مالخر اموال دزدی بودند

  • کد خبر : 18762
  • 15 آذر 1401 - 19:09
دستگیری موادفروشانی که مالخر اموال دزدی بودند
انهدام باند سارقان کابل های برق، شناسایی ۲ موادفروش که مالخر اموال مسروقه بودند و دستگیری سارق اماکن خصوصی باقرشهر از مهمترین اخبار امروز /سه شنبه/ فرماندهی انتظامی شهرستان ری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر خبر داد که متهمان به ازای فروش مواد مخدر اموال مسروقه می خریدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: در پی خبری مبنی بر توزیع و پخش مواد مخدر در محدوده باقرشهر موضوع در دستور کار عوامل اطلاعات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری باقرشهر با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل حضور ۲ فروشنده مواد مخدر در محدوده این کلانتری شدند که پس از انجام هماهنگی های قضایی به محل اعزام و در طی یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در بازدید از مخفیگاه متهمان ۵۳۰ گرم از انواع مخدر به همراه تعداد زیادی لوازم داخل خودرو به سرقت رفته، کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی مال باختگان همچنان ادامه دارد، گفت: متهمان در پی جویی های انتظامی اظهار کردند به ازای فروش مواد مخدر، از سارقان اموال مسروقه مالخری می کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با دستور قضایی متهمان برای کشف جزئیات پرونده در اختیار این پلیس قرار دارند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در باقرشهر

سرهنگ جلیلیان در خبری دیگر عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در محدوده باقرشهر به دلیل حساسیت موضوع، تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی سریعا وارد عمل شد.

وی افزود: در این راستا ماموران عملیات کلانتری با انجام اقدامات پلیسی و پایش دوربین های مداربسته متوجه شدند که سارق با یک دستگاه خودرو سواری پراید از مشاعات سرقت می کرده که هویت و محل حضور سارق مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت، تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری باقرشهر پس از اعزام به محل در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازدید از این مکان از داخل خودرو متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

این مسئول ادامه داد: متهم تا کنون به ۱۰ فقره سرقت مشاعات ساختمان های مسکونی اعتراف کرد و با شناسایی ۵ مال باخته، متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: شهروندان هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان کابل های برق در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۲سارق سریالی و سابقه دارکابل های برق محدوده کهریزک خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه دستگیر شد.

وی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل های برق به صورت سریالی در محدوده کهریزک، موضوع در دستور کار عوامل کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت و تیم های نامحسوس شبانه برای شناسایی سارق یا سارقان تشکیل شد.

این مسئول افزود: با پایش دوربین های مداربسته مخفیگاه ۲سارقی که اقدام به سرقت سیم و کابل ها می کردند در یکی از محله های همجوار شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام شد، خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان بیش از ۳۰۰ متر کابل برق مسروقه کشف شد.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از متهمان مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تا کنون متهمان به پنج فقره سرقت اعتراف کردند، یادآور شد: مال باختگان این اموال شناسایی و کشف جزنیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18762

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.