افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 21 May , 2024

بررسی راهکارهای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی با حضور وزیر کار

  • کد خبر : 1679
  • 13 آذر 1400 - 21:55
بررسی راهکارهای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی با حضور وزیر کار
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی راهکارهای چگونگی حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام «سیدجوادحسینی کیا» در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور «حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست به خبرنگاران گفت: حل مشکل صندوق‌های بازنشستگی اصلی‌ترین موضوع مورد بررسی در این نشست بود و مقرر شد در صورت نیاز به قانونگذاری، کمیسیون صنایع و معادن در این باره طرح ارائه دهد.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: در این نشست جهت دهی سرمایه گذاری در شستا به سوی مناطق محروم از دیگر مطالبات اعضای کمیسیون در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. چرا که اید با برنامه‌ریزی مناسب، صندوق‌ها از بنگاه داری خارج و سیاست گذار شوند و کار را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح قوانین کار و کارفرمایی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود، تصریح کرد: با قانون فعلی کارگران و  کارفرمایان ناراضی هستند. بنابراین مقرر شد کمیته‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین و پیش نویس مربوط به این موضوع تدوین شود.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع و معادن نیز بررسی‌های لازم در این زمینه را انجام می‌دهد تا بتوان قانون فعلی را اصلاح کرد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1679

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.