افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024

ارجاع تخلف کم‌فروشی نانوایی‌های فشافویه به تعزیرات

  • کد خبر : 18662
  • 14 آذر 1401 - 13:30
ارجاع تخلف کم‌فروشی نانوایی‌های فشافویه به تعزیرات
گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف و فرمانداری ری از نانوایی های بخش فشافویه منجر به کشف انواع تخلف از جمله کم‌فروشی و فروش اجباری و ارجاع گزارش آن به اداره تعزیرات شهرستان‌های استان تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، طی روزهای اخیر بازرسان اتاق اصناف ری گشت های مشترکی با نمایندگان فرمانداری، بهداشت و بخشداری های این شهرستان داشتند و بازرسی و بازدید از صنوف مختلف انجام شد.

یکی از این گشت های مشترک اتاق اصناف مختص به نانوایی های بخش حسن آباد فشافویه بود که به همراه نمایندگان فرمانداری ری و بخشداری انجام شد که در این گشت هفت برگ گزارش بازرسی در خصوص تخلفات کم فروشی و فروش اجباری تنظیم شد.

براساس این گزارش، پرونده های متخلفان در این بخش تکمیل و به تعزیرات ارجاع شد و قرار است اداره تعزیرات ری این موضوع را بررسی و حکم نهایی در این خصوص را صادر کند.

همچنین طی بازرسی دیگری از چند واحد صنفی تعداد ۷۲۳ بطری رنگ غذای غیرمجاز کشف و ضبط شد و تمام کالاهای مکشوفه در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری قرار گرفت.

ارجاع تخلف کم‌فروشی نانوایی‌های فشافویه به تعزیرات

از سوی دیگر چهار تُن نمک تاریخ گذشته هم از یک واحد صنفی شناسایی و کشف و در بازرسی مشاهده شد که تاریخ تولید این چهار تُن نمک مکشوفه سال ۱۳۸۰ شمسی بوده است.

گزارش بازرسی در خصوص تخلف تقلب برای واحد فوق هم تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

شهرستان ری در جنوب تهران به پنج بخش مرکزی، فشافویه، کهریزک، قلعه نو و خاوران و پنج شهر حسن‌آباد، کهریزک، باقرشهر، قلعه‌نو و قیامدشت تقسیم می شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18662

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.