افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024

برگزاری نمایشگاه و همایش گرامیداشت «روز جهانی مبارزه با مواد مخدر» در شهرستان ری

  • کد خبر : 11077
  • 08 تیر 1401 - 10:26
برگزاری نمایشگاه و همایش گرامیداشت «روز جهانی مبارزه با مواد مخدر» در شهرستان ری
همایش و نمایشگاه معرفی خدمات و دستاوردهای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری در «روز جهانی مبارزه با مواد مخدر» با حضور مسئولان در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، همایش و نمایشگاه معرفی خدمات و دستاوردهای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری یک شنبه 5 تیر ماه 1401 «روز جهانی مبارزه با مواد مخدر» با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار زاهدیان مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری، دکتر آرمان مدرس معاون شبکه بهداشت و درمان شهرسان ری، بخشداران و شهرداران تابعه، رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی و با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای مبارزه با موادمخدر ناجا در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.

دکتر آرمان مدرس معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در این خصوص گفت: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر همایشی برای گرامیداشت این روز در شهرستان ری برگزار شد.

دکتر مدرس گفت: در کنار همایش، نمایشگاهی نیز به همین منظور در فرهنگسرای ولاء توسط اداره ها و نهادهای مختلف شهرستان ری از ساعت 8 صبح تا 19 برگزار شد و شبکه بهداشت ری نیز با حضور روانشناس بالینی در آن حاضر بود.

دکتر ناهید جولائیها کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: در این نمایشگاه مریم علی‌نژاد کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و کارشناس سلامت روان مرکز امام صادق (ع) باقرشهر در غرفه شبکه بهداشت حاضر و ضمن ارائه محتواهای آموزشی متنوع از قبیل پمفلت و کتابچه های آموزشی به بازدیدکنندگان، خدمات مشاوره و آموزش‌های مرتبط با پیشگیری و سوء مصرف مواد مخدر را به مراجعین ارائه کرد.

دکتر جولائیها ادامه داد: برنامه‌ی پیشگیری از سوء مصرف مواد در قالب مداخلات پیشگیرانه اولیه به روش رفتار درمانی شناختی و سایر روش های کوتاه مدت در طرح تحول سلامت به عنوان یکی از سه رکن اصلی واحد سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان در مراکز خدمات جامع سلامت ارائه می شود.

همچنین در انتهای این همایش فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی سایر مسئولین ضمن بازدید از نمایشگاه معرفی خدمات و دستاوردهای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری از غرفه شبکه بهداشت و درمان نیز بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=11077

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.