افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024

خبر خوش فرماندار ری برای اهالی رسانه شهرستان

  • کد خبر : 15979
  • 24 مهر 1401 - 14:55
خبر خوش فرماندار ری برای اهالی رسانه شهرستان
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، گفت: محلی با مشارکت و تعامل خیران، برای استقرار و فعالیت اعضای خانه مطبوعات در مرکز شهرری پیش‌بینی شده‌است که می توان فضا و امکانات قابل قبولی در اختیار خبرنگاران قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی روز یکشنبه از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان تهران که در شهرستان ری مستقر است، بازدید کرد و در جریان روند انتشار اخبار قرار گرفت.

وی ضمن استقبال از همکاری با این رسانه، از ظرفیت های ری سخن گفت و به همکاری و تعامل قابل توجه مدیریت شهرستان با خیران اشاره کرد.

فعالیت خیران برای توسعه شهرستان ری 

فرماندار شهرستان ری از برنامه بازدید های سرزده خود سخن گفت و به بازدید از مسیر محمودآباد به قاسم آباد به طول سه کیلومتر با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۲ واحد صنعتی طی روز جاری اشاره کرد.

وی همچنین به مشارکت خیری برای ساخت ۱۴ خانه بهداشت در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و افزود: منابع مالی این خانه ها توسط خیر تامین و توسط گروههای جهادی احداث خواهد و بخش زیادی از مسائل بهداشت شهرستان تاحدودی برطرف خواهد شد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: این خیر حتی حاضر نیست نام و اطلاعاتش منتشر شود اما تمام هزینه ساخت این خانه های بهداشت را تقبل می کند تا خدمتی به مردم شهرستان انجام داده باشد.

زمانی با حضور در ایرنا استان تهران، خبری در سایت این رسانه منتشر کرد

خبر خوش فرماندار ری برای اهالی رسانه شهرستان

 

رضا رضایی مجد رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان تهران نیز در جریان این بازدید خواستار افزایش تعامل و همکاری میان ایرنا و فرمانداری ری شد و گفت: می توان با سیاستگذاری مناسب برای تهیه سوژه های خبری و اطلاع رسانی از ظرفیت های موجود در این شهرستان همکاری داشت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15979

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.