افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024
امام‌جمعه شهرری:

خواسته مشروع ملت ایران لغو تحریم‌های ظالمانه است

  • کد خبر : 2015
  • 20 آذر 1400 - 13:45
خواسته مشروع ملت ایران لغو تحریم‌های ظالمانه است
امام جمعه شهرری گفت: لغو تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان خواسته به حق و مشروع ملت ایران است که از سوی مذاکره کنندگان هسته‌ای ما پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلا م سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: جوانان انقلابی و شجاع کشورمان در مذاکرات هسته ای برجام مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده و با پایبندی بر اصولی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده اند کوتاه نمی آیند.

وی با بیان اینکه مطمئن هستیم که دشمن عقب نشینی خواهد کرد، اظهار داشت: آمریکا از برجام عقب نشسته و باید ضمن پرداخت خسارت، دارایی‌های بلوک شده کشورمان را آزاد کند.

خطیب جمعه شهرری با بیان اینکه همه می دانیم شرایط اقتصادی سخت شده است، خاطرنشان کرد: دولت مردمی آیت الله رییسی ماهانه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهکاری دولت قبل را پرداخت می کند ، مردم ضمن دعا برای موفقیت رئیس جمهور باید در کنار صرفه جویی به دولت سیزدهم فرصت بدهند تا انشاالله این مشکلات برطرف شود.

شاهچراغی اضافه کرد: آیت الله رئیسی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که خزانه مقروض بود، اما وی عاشقانه و صادقانه شبانه روز در حال خدمت به مردم کشور و با نیت خیرخواهانه به دنبال گشایش امور ملت و حل مشکلات مردم است.

امام جمعه شهرری با اشاره به میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ادامه داد: مهمترین مسئولیت دختر امیرالمومنین (ع) در واقعه کربلا  پرستاری از امام سجاد (ع) بود و پرستاران کشورمان در طول ۲ سال شیوع ویروس کرونا به تاسی از آن حضرت خوش درخشیدند و شهیدانی نیز در راه سلامت مردم تقدیم کردند.

وی پرستاران را اسوه صبرو مقاومت خواند و یادآور شد: به گفته رهبر معظم انقلاب پرستاران فرشتگاه نجات هستند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=2015

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.