افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

تهرانی بعد از نماز جمعه فریاد حمایت از مردم یمن سرخواهند داد

  • کد خبر : 3144
  • 06 بهمن 1400 - 11:59
تهرانی بعد از نماز جمعه فریاد حمایت از مردم یمن سرخواهند داد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری راهپیمایی در حمایت از حقوق بشر مردم یمن خبر داد و گفت: تهرانی بعد از نماز جمعه فریاد حمایت از مردم یمن سرخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در جلسه نهایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل گفت: امروز مردم یمن تحت فشار استکبار جهانی و حملات ددمنشانه عربستان جنایتکار در بایکوت خبری به سر می‌برند و ما وظیفه داریم از ام القرای جهان اسلام از این مردم زجر کشیده حمایت کنیم.

وی افزود: مقرر گردیده است در این جمعه ندای حق خواهی مردم ستمدیده یمن پس از اقامه نماز جمعه توسط مردم ایران اسلامی به گوش جهانیان برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری راهپیمایی در حمایت از حقوق بشر مردم یمن خبر داد و گفت: تهرانی بعد از نماز جمعه فریاد حمایت از مردم یمن سر خواهند داد.

محمودی از تمامی ملت ایران خصوصاً مردم انقلاب شهر تهران خواست تا با حضور پرشور خود بار دیگر ضمن هم نوایی با مظلومان جهان ضمن محکومیت جنایات کشتار زنان و کودکان در یمن از این مردم مظلوم حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=3144

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.