افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024

سارق سریالی موتورسیکلت های محدوده دولت آباد دستگیر شد

  • کد خبر : 6945
  • 24 اسفند 1400 - 14:45
سارق سریالی موتورسیکلت های محدوده دولت آباد دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای موتور سیکلت های مجتمع های مسکونی در دولت آباد با اقرار به 7 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سرهنگ ” دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت:در پی چندین فقره سرقت موتور سیکلت هندا 125 به صورت سریالی از مجتمع های مسکونی در محدوده دولت آباد شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار کلانتری دولت آباد قرار گرفت.
وی افزود: با رصدهای میدانی ، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی مشخصات ظاهری سارق که به صورت پیاده با استفاده از ادوات مخصوص سرقت(بشکن قفل) سرقت های خود را انجام می داد، شناسایی و در اختیار واحدهای انتظامی و عملیاتی قرار گرفت.
سرهنگ جلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه پیک جرائم و نقاط جرم خیز تحت پوشش نامحسوس قرار گرفت اعلام داشت: تیم عملیاتی کلانتری دولت آباد سارق را که به قصد سرقت وارد یکی از مجتمع های مسکونی شده بود رویت و طی یک عملیات هماهنگ و پلیسی دستگیر و در بازدید از متهم ابزار مخصوص سرقت موتور سیکلت (قفل شکن)کشف و جهت بررسی تخصصی به کلانتری منتقل شد..
این مقام انتظامی ابراز داشت : در تحقیقات انجام شده از متهم که دارای سوابق متعدد سرقت بود ، ضمن اقرار به بزه انتسابی به 7 فقره سرقت موتور سیکلت در مجتمع های مسکونی معترف و اعتراف کرد، موتورهای مسروقه را به مالخری در شهرستان های جنوبی تهران می فروخته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس ری قرار دارد گفت: پس از شناسایی و اخذ شکایت شکات ، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=6945

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.