افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024
فرماندار ری:

سازمان نوسازی برای اصلاح و بهبود مدارس با خیران تعامل کند

  • کد خبر : 15652
  • 16 مهر 1401 - 16:16
سازمان نوسازی برای اصلاح و بهبود مدارس با خیران تعامل کند
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شایسته است سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نهایت همکاری و تعامل را با خیران برای اصلاح، بهبود و ساخت واحدهای آموزشی داشته باشد تا با همکاری آنان بخشی از نیاز شهرستان به فضاهای آموزشی مرتفع شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی روز شنبه ضمن گلایه از عملکرد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در همکاری با خیران مدرسه ساز این شهرستان افزود: گاه مانع تراشی های این سازمان، موجب انصراف خیران برای بهسازی یا اصلاح مدارس شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون شهرستان ری دارای مدارسه هایی است که نیاز به اصلاح و بهسازی دارند و خیرانی نیز حاضر به کمک به این مدارس هستند اما مانع تراشی ها و نبود تعامل لازم از سوی سازمان نوسازی مدارس، موجب عقب نشینی آنان شده است.

زمانی با بیان اینکه سرانه آموزشی شهرستان ری پایین است، اظهارداشت: با کمک خیران می توان بخشی از نیاز شهرستان به مدارس جدید، بهسازی مدارس متروکه و فرسوده کنونی و رفع مشکلات این فضاهای آموزشی را برطرف ساخت.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: لازمه بهره گیری از ظرفیت خیران مدرسه ساز، تعامل و جلب همکاری آنان است، اما چنین تعامل و همکاری از سوی مسئولان سازمان نوسازی مدارس مشاهده نمی شود.

وی نمونه نبود چنین همکاری را مدرسه متروکه روستای کلین شهرستان ری معرفی و خاطر نشان کرد: خیری حاضر به بهسازی این مدرسه با ۶ کلاس و ۶۵ دانش آموز شده بود، اما سنگ اندازی ها و نبود تعامل قابل قبول، وی را از اجرای این برنامه پشیمان کرد.

زمانی اضافه کرد: سختگیری های بی موردی که سازمان نوسازی مدارس پیش پای خیران مدرسه ساز قرار می دهد، در عمل مشابه سنگ اندازی و مانع تراشی است در حالی که این خیران بدون انتظار و توقع پاداشی به ایجاد فضاهای آموزشی جدید کمک می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: زمانی که چنین ظرفیتی برای کمک به توسعه فضاهای آموزشی وجود دارد، باید با آغوش باز از آن استقبال کرد و برای بهبود شرایط در نبود اعتبار کافی در سیستم دولتی از آن بهره گرفت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15652

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.