افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024

شهدا و ایثارگران، جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کردند

  • کد خبر : 3803
  • 14 بهمن 1400 - 11:13
شهدا و ایثارگران، جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کردند
معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران گفت:شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حسین نصراله در طرح سپاس فجر که با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار و برخی دیگر از مسئولان شهرستان ری برگزار شد با گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اظهار داشت: ایثارگران در واقع ولی نعمت ما هستند و هرآنچه ما برای این قشر فداکار هزینه کنیم، اندک است و قطره ای در برابر اقیانوس رشادت و بردباری این خانواده ها است.
وی افزود: زندگی و تداوم انقلاب اسلامی مرهون گذشت و ایثار ایشان بوده و ما وظیفه قدردانی و صیانت از کیان انقلاب اسلامی با پشتوانه ایثارگران را برعهده داریم که کاری بسیار سخت و مشکل است، اما به دعای خیر ایثارگران در این مسیر پرمخاطره موفق خواهیم بود.
معاون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه مسئولان موظفند رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را در دستور کار قرار دهند تأکید کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران توانستند با رشادت و دلاوری‌های خود جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کنند.
طرح سپاس فجر به صورت گسترده با مشارکت سایر ادارات و نهادها در سطح شهرستان ری و همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=3803

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.