افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 3 July , 2024
حمید زمانی در جمع مدیران روابط عمومی:

ضرورت توجه به متن فرهنگی به جای پیوست فرهنگی از الزامات است

  • کد خبر : 12628
  • 06 مرداد 1401 - 11:32
ضرورت توجه به متن فرهنگی به جای پیوست فرهنگی از الزامات است
در اولین نشست شورای اطلاع رسانی شهرستان ری در سال جاری بر ضرورت توجه به متن فرهنگی به جای پیوست فرهنگی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جمع مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات شهرستان و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: در عصر حاضر روابط عمومی به عنوان فرمان حرکت، سکوی پرتاب و زنجیر ارتباط سازمان با مردم است و آگاهی روسای ادارات از سواد رسانه‌ای و همچنین استفاده از تمام توان روابط عمومی، از الزامات این مهم است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به متن فرهنگی به جای پیوست فرهنگی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها باید در  زمینه تعامل و تبادل اطلاعات در تمامی حوزه ها مشارکت جدی داشته باشند.

ایشان فراهم نمودن بستر و امکانات روابط عمومی ها و رسانه ها در شهرستان را از وظایف فرمانداری دانست و افزود: هموار نمودن مسیر فراز و فرود و عملیاتی نمودن فعالیت ها و تولید محتوا و خوراک خبری برای مخاطب با استفاده از تمام ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری، توسط فرمانداری انجام خواهد گرفت.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر  همراهی مدیران و تقویت زیرساخت ها و انسجام شورای روابط عمومی شهرستان ابراز امیدواری کرد: با این همراهی و مشارکت در نحوه اطلاع رسانی و رویکرد رسانه ای و نگاه همسو و پیشران، بازتاب مثبت و «حس خوب خبر» در شهرستان تکثیر شود.

پیش از سخنان فرماندار، سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در باره روابط عمومی و اهمیت جایگاه و نقش آن در سازمان مطالبی را عنوان نمود و سپس مدیران روابط عمومی و خبرنگاران دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در حوزه مسائل و مشکلات موجود در بخش روابط عمومی ها مطرح و به بحث و گفتگو پرداختند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=12628
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.