افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024

عطر شهادت فضای شهر ری را معطر و عطرآگین کرده است

  • کد خبر : 2988
  • 08 دی 1400 - 23:04
عطر شهادت فضای شهر ری را معطر و عطرآگین کرده است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب و حرکت در مسیر تحقق آن‌ها مهمترین مطالبه شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت‌الاسلام علی کنگرلو در حاشیه آئین تشییع پیکر شهید محمد رستم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چند روزی است که ری میزبان چند شهید تازه تفحص شده و عطر شهادت فضای شهر را معطر و عطرآگین کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: حضور شهدای تازه تفحص شده و پایان سال‌ها گمنامی آن‌ها، فضای معنوی را به شهرها بخشیده و بار دیگر تداعی‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت است.

کنگرلو خاطرنشان کرد: مردم ولایی، انقلابی و شهیدپرور ری نیز که تاکنون میزبان چند شهید تفحص شده بوده‌اند، به شایستگی فرزندان شهید خود را در آغوش کشیده و به زیبایی آنان را تا آرامگاه ابدی‌شان بدرقه کرده‌اند.

وی در خصوص مهمترین پیام و مطالبه شهدا از جوانان نسل امروز، بیان کرد: اصلی‌ترین خواسته شهیدان پیروی از ولایت‌فقیه و تبعیت از رهنمودها و فرامین الهی مقام معظم رهبری و استمرار حرکت در مسیر تحقق ارزش‌‎های والای انقلاب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: البته پیوند عمیق و ناگسستنی بین جوانان نسل انقلاب و دفاع مقدس و نسل جوان امروزی وجود داشته و تجلی این مهم را می‌توان در حضور رزمندگان و شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت به عینه به تماشا نشست.

کنگرلو تصریح کرد: اینک جوانان دهه چهارم انقلاب همین رزمندگان و شهدای مدافع حرمی هستند که در سایه بصیرت، موقعیت‌شناسی و ولایتمداری در حال پیمودن مسیر روشن رزمندگان و شهدای دفاع مقدس‌اند.

وی با اشاره به حضور بسیار فعال مردم شهرستان ری در تشییع و برگزاری یادواره‌های شهدا، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پررنگ تر شدن فرهنگ شهادت‌طلبی از ضروریات جامعه امروز است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری ادامه داد: رسالت جوانان امروز ایران این است که همچون نسل‌های پیشین در مسیر دفاع از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف والا و ارزشمند آن به ایفای نقش بپردازند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=2988

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.