افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024
در شب و روز میلاد حضرت رضا (ع) برگزار می شود:

مراسم ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

  • کد خبر : 9861
  • 19 خرداد 1401 - 17:21
مراسم ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
مراسم ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در آستان مقدس سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، معاون فرهنگی و روابط عمومی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در گفتگویی اظهار داشت: این مراسم فردا جمعه 20 خرداد هم زمان با شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و با حضور زائران و مجاوران    پس  از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای امام علی(ع) با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید برگزار می شود . عباس سلیمی افزود : قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان حاج حمیدرضا احمدی وفا و حاج محسن قاسمی آغازگر این برنامه خواهند بود و سپس ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام حاج علی مهدوی نژاد  مدیحه سرائی و حجت الاسلام و المسلمین صمدی یزدی سخنرانی خواهند کرد.

جشن کودکانه به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا(ع)
معاون فرهنگی و روابط عمومی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام همچنین اعلام کرد :  برنامه جشن کودکانه به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار می شود .
سلیمی توضیح داد : این مراسم روز شنبه 21 خرداد  مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، از ساعت 16 در تالار شیخ صدوق (ره)، با اجرای برنامه های متنوع و جذاب ویژه کودکان 3 تا 13 سال برگزار خواهد شد.
وی  ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت اعلام کرد : ما در این برنامه ها مقدم همه کودکان و خانواده های آنها را گرامی می داریم.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=9861

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.